  • Data: 2013-09-22 13:09:20
    Temat: Re: PLAY dla firm - oni tak zawsze
    Od: "JoteR" <u...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "dizel" napisał:

    > z 1GB było 30,75 bez e faktury z vat formuła s
    > teraz play dla firm 1gb , 200 minut wychodzi 36.89

    Chyba masz rację, te 0,5 GB to wziąłem zdaje się z taryfy indywidualnej,
    przepraszam za wprowadzenie w błąd.
    Aha, i ja cały czas piszę o taryfach z telefonem (w tę stronę skręcił wątek
    po pytaniu, czy w starej taryfie były lepsze ceny na aparaty), bo jaki sens
    wiązać się terminowym kontraktem za bezdurno? Tam teraz w najtańszej taryfie
    w ogóle nie ma minut poza Play, zaś ptaszek za dychę dokłada 300 minut do
    wsiech, co - jak pisałem - jest dla mnie praktycznie "unlimited".
    Tak czy siak - ta taryfa, którą ja chciałbym ewentualnie wziąć na
    przedłużenie (Formuła Play Unlimited 19,99 plus 2 ptaszki - razem 39,99)
    nadal mieści się (podobnie jak poprzednia Formuła S na niemal identycznych
    warunkach za 35 zł) poniżej psychologicznej granicy 50 zł brutto.

    JoteR