  • 1. Data: 2015-03-26 11:10:27
    Temat: PLAY - czy ma ktoś jakieś zastrzeżenia?
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    mam dwa numery firmowe, którym właśnie skończył się abonament (w
    zanadrzu jeszcze 2 dodatkowe, które teraz są w trybie 'na kartę').

    Z racji, że T-mobile nie potrafi mi nic sensownego zaoferować, udałem
    się - przy okazji zakupów w markecie - do przedstawiciela PLAY (takie
    budki w pasażach handlowych).

    Zainteresowała mnie opcja MIX, czyli jeden abo na max trzy numery.
    Koszt ok 100pln netto (a w tym: nielimitowane rozmowy i sms na tel
    komórkowe i stacjonarne + 30GB pakiet danych na wszystkie tel. w tym
    abonamencie (max 3 numery) ) - umowa na 24m-ce.
    Wartością dodaną jest fakt, że przez pierwsze 6m-cy nie płaci się
    abonamentu oraz pakiet danych jest bez limitu - więc koszty w przypadku
    na dwa numery rozłożą się średnio na 46pln brutto/mc/numer (przy opcji 2
    telefonów) lub ok. 30pln brutto/mc/numer (przy opcji 3 telefonów w pakiecie)

    Dodatkowo nowy telefon (xperia Z'ka 2 lub 3) również jest atrakcyjna
    (nie odbiega od średnich cen na alledrogo - a spłata rozłożona w czasie).

    Nie mam znajomych w Play, czasami słyszę jednak, że ludzie narzekają na
    zasięg, obsługę sieci, etc....
    Do tej pory (od ponad 16lat) korzystam wyłącznie z usług Ery/Tmobile i
    nie miałem żadnych zastrzeżeń.

    Czy są jakieś problemy z zasięgiem (rozmowy jak i dane) w sieci Play?

  • 2. Data: 2015-03-26 11:48:17
    Temat: Re: PLAY - czy ma ktoś jakieś zastrzeżenia?
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    > Z racji, że T-mobile nie potrafi mi nic sensownego zaoferować, udałem
    > się - przy okazji zakupów w markecie - do przedstawiciela PLAY (takie
    > budki w pasażach handlowych).

    W telefonie z kartą Play możesz sobie na stałe ustawić T-mobile, gdyby
    akurat u Ciebie były problemy z zasięgiem macierzystym.
    Poza tym problemy z Play moga być takie same jak z każdym innym operatorem.

  • 3. Data: 2015-03-26 14:32:06
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > miałem żadnych zastrzeżeń.
    >
    > Czy są jakieś problemy z zasięgiem (rozmowy jak i dane) w sieci Play?

    Korzystam od 4 lat. Wcześniej byłem w Orange od 2000 roku. Jest roaming z
    Plusem, T-Mobile i na życzenie abonenta włączają też roaming z Orange. Więc
    w największej "dziurze" coś tam złapiesz. Chociaż trafiłem kiedyś do hotelu
    ukrytego w lesie, gdzie było bardzo słabo z zasięgiem jakiejkolwiek sieci.
    :) Roaming nie dotyczy ofert stricte internetowych.
    Obsługa odpowiada na zgłoszenia mailowe w ciągu jednego dnia. O opóźnieniach
    w płatnościach najpierw informują SMS-em, a dopiero potem naliczają kary.
    Nie widzę powodów do powrotu do Orange.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 4. Data: 2015-03-26 19:19:49
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    AL wrote:

    > Czy są jakieś problemy z zasięgiem (rozmowy jak i dane) w sieci Play?

    Telefon ustawiony na automatyczny wybór sieci ma tendencję do
    rozłączania w trakcie rozmowy, nie łączenia połączeń przychodzących,
    łączenia, ale nie przekazywania głosu itp.

  • 5. Data: 2015-03-28 07:50:02
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2015-03-26 o 11:10, AL pisze:

> [...]
    > nie miałem żadnych zastrzeżeń.
    >
    > Czy są jakieś problemy z zasięgiem (rozmowy jak i dane) w sieci Play?

    Rok temu były
    Wynieśliśmy się w firmie z Play do Plusa
    Przyczyny:
    - oferta podobna
    - niska jakość pracy Playa - niska jakość rozmów, zrywanie, prawie 100%
    pewność zerwania rozmowy prowadzonej z jadącego samochodu.

    Slawek

  • 6. Data: 2015-03-28 10:20:41
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    W dniu sobota, 28 marca 2015 07:51:09 UTC+1 użytkownik Slavekk napisał:

> [...]
    > - niska jakość pracy Playa - niska jakość rozmów, zrywanie, prawie 100%
    > pewność zerwania rozmowy prowadzonej z jadącego samochodu.

    Jesteśmy w Play (kilka numerów) od ok. 5 lat i nie ma żadnych
    problemów technicznych. Osobiście dużo rozmawiam jadąc samochodem
    i jeszcze nigdy nie zerwało mi połączenia. Jeżeli gdziekolwiek będąc
    przeczuwam jakieś problemy z siecią lub zasięgiem to spokojnie, bez
    żadnych problemów, przełączam się na dowolnego innego operatora (roaming).
    W Plusie, w którym też byliśmy kilka lat, takich możliwości nie ma.
    Ponieważ nie ma problemów, to w zasadzie nie kontaktuję się z obsługą,
    a jeżeli już muszę, to też nigdy nie było żadnych problemów.
    Z czystym sumieniem mogę polecić Play, bo są bardzo elastyczni (ofertowo i cenowo).

    Ircys

    PS
    Nie pracuję w Play i nie mam z nimi żadnych powiązań biznesowych (oprócz abonamentów
    firmowych :)) i towarzysko-rodzinnych.

  • 7. Data: 2015-03-30 10:31:08
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2015-03-26 11:10, AL wrote:
    > mam dwa numery firmowe, którym właśnie skończył się abonament (w
    > zanadrzu jeszcze 2 dodatkowe, które teraz są w trybie 'na kartę').

    (...)

    klamka zapadła - umowy podpisane.
    Mam nadzieję, że nie będę pluł sobie w brodę :)

    Ile czekaliście na przenoszenie numerów (wszystko załatwie Play)?

    Mam już 3 karty Play'a z zaleceniem, aby włożyć je do telefonu dopiero
    jak numer zostanie przeniesiony i uaktywniony w sieci Play.
    Mam na to do 30 dni czekać (mam nadzieję, że to słowo 'do' jest mocno na
    zapas).

  • 8. Data: 2015-03-31 10:45:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2015-03-26 11:10, AL wrote:

    >klamka zapadła - umowy podpisane.
    >Ile czekaliście na przenoszenie numerów (wszystko załatwie Play)?

    A to mocno zalezy od Ciebie. Mozna i w 24h.

> [...]
    >dopiero jak numer zostanie przeniesiony i uaktywniony w sieci Play.
    >Mam na to do 30 dni czekać (mam nadzieję, że to słowo 'do' jest mocno

    Czyli wybrales opcje "poczekaj na zwolnienie numeru przez starego
    operatora".
    To moze potrwac dluzej :-)

    Powinienes dostac jakiegos sms wkrotce, ze wyznaczono date
    przeniesienia na ...

    J.

  • 9. Data: 2015-03-31 11:32:42
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2015-03-31 10:45, J.F. wrote:

> [...]
    > operatora".
    > To moze potrwac dluzej :-)
    >
    > Powinienes dostac jakiegos sms wkrotce, ze wyznaczono date przeniesienia

    dostałem: 17 maj !!!!!
    (no ja cie kręce - T-mobile dodało sobie pełny okres rozliczeniowy,
    który zaczyna się u mnie 17go każdego miesiąca).
    Dwa miechy - musze sie w Pluju spytać czy ten okres zaliczają do
    abonamentu czy nie?

  • 10. Data: 2015-03-31 14:45:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2015-03-31 10:45, J.F. wrote:

    >dostałem: 17 maj !!!!!
    >(no ja cie kręce - T-mobile dodało sobie pełny okres rozliczeniowy,
    >który zaczyna się u mnie 17go każdego miesiąca).

    Wszystko zgodnie z regulaminem - koniec zgodnie z okresem
    rozliczeniowym konczacym sie 30 dni po terminie wypowiedzenia.

    >Dwa miechy - musze sie w Pluju spytać czy ten okres zaliczają do
    >abonamentu czy nie?

    Nie powinni ... i dlatego nie wkladaj karty :-)

    Nie martw sie - to i tak znacznie lepiej niz Netia :-)

    J.