  • 1. Data: 2015-03-25 01:59:22
    Temat: Mobile Vikings i system poleceń
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Zastanawiam się czy dobrze rozumiem system poleceń w MV.

    Jak ktoś kupi kartę i poda przy tym mój mail to dostanę 19pkt, które
    mogę użyć jako normalne doładowanie.

    Druga osoba, która mnie wskaże sprawi, że dostanę kolejne 19pkt + pakiet
    viking play na rok, zgadza się?

    Nie chciałbym wyjść na cebulaka i przyłączyć się do #sekretykuzniara ale
    jeżeli będąc w MV zamówię drugą kartę i wskaże siebie jako polecającego
    to po doładowaniu karty nr 2 za 19 zł dostaję 19pkt (19zł na
    doładowanie) na karcie 1? Racja? Wychodzę na 0 + do wygadania 19 zł na
    karcie nr 2. Następnie zamawiam kartę nr 3 i znowu doładowuję z
    poleceniem karty nr 1. Znowu jestem na 0 kasowo (19pkt na karcie nr 1) +
    mam pakiet viking play na rok (wart 8zł/mc) + 19 zł na showup.tv czy
    loterie w rmf na karcie nr 3...

    Dobrze to ogarniam?

  • 2. Data: 2015-03-25 06:59:03
    Od: h...@g...com

    Znaja ten myk i za polecenie siebie juz nuc nie dostaniesz. Chyba ze masz inny numer
    zarejestrowany na inne dane.