  • Data: 2015-03-28 10:20:41
    Temat: Re: PLAY - czy ma ktoś jakieś zastrzeżenia?
    Od: Ircys <i...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 28 marca 2015 07:51:09 UTC+1 użytkownik Slavekk napisał:

    > Rok temu były
    > Wynieśliśmy się w firmie z Play do Plusa
    > Przyczyny:
    > - oferta podobna
    > - niska jakość pracy Playa - niska jakość rozmów, zrywanie, prawie 100%
    > pewność zerwania rozmowy prowadzonej z jadącego samochodu.
    >
    > Slawek

    Jesteśmy w Play (kilka numerów) od ok. 5 lat i nie ma żadnych
    problemów technicznych. Osobiście dużo rozmawiam jadąc samochodem
    i jeszcze nigdy nie zerwało mi połączenia. Jeżeli gdziekolwiek będąc
    przeczuwam jakieś problemy z siecią lub zasięgiem to spokojnie, bez
    żadnych problemów, przełączam się na dowolnego innego operatora (roaming).
    W Plusie, w którym też byliśmy kilka lat, takich możliwości nie ma.
    Ponieważ nie ma problemów, to w zasadzie nie kontaktuję się z obsługą,
    a jeżeli już muszę, to też nigdy nie było żadnych problemów.
    Z czystym sumieniem mogę polecić Play, bo są bardzo elastyczni (ofertowo i cenowo).

    Ircys

    PS
    Nie pracuję w Play i nie mam z nimi żadnych powiązań biznesowych (oprócz abonamentów
    firmowych :)) i towarzysko-rodzinnych.