  • Data: 2015-04-01 13:08:57
    Temat: Re: PLAY - czy ma ktoś jakieś zastrzeżenia?
    Od: AL <a...@s...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-04-01 11:02, J.F. wrote:

    > Albo realnie - policza 6 miesiecy od 30 marca czy od 17 maja ? :-)

    nic nie policza, bo pierwsza faktura z Play przyjdzie po pol roku od
    podpisania umowy - czyli we wrzesniu.
    Dwa miesiące darmowe ulecą - ale i umowa z Play skonczy sie 30 marca
    2017 (po 2 latach od podpisania). Mam nauczke na przyszlosc by czytac
    dokladniej male przypisy w umowach dot. rozwiązania umowy (zakładałem,
    że można rozwiązać gdy umowa bezterminowa z chwilą skończenia się
    obecnego okresu rozliczeniowego) :)