    From: dizel <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: PLAY DLA FIRM opinie
    Date: Fri, 24 Oct 2014 16:16:42 +0200

    On Fri, 24 Oct 2014 15:43:19 +0200, Trybun <I...@j...com> wrote:

    >Nie podpisałem, usługa "na kartę", ale jednak jak się okazało konto już
    >zdążyłem kiedyś założyć. I oczywiście hasło pamiętam.
    >Jednak zdaje się niepotrzebnie sie fatygowałem - złożyłem reklamację na
    >Play24, i nawet nie zdążyłem wejść na stronę polecaną przez dizel-a, a
    >już odezwała się konsultantka, nie proponowała żadnego odblokowywania
    >Orange a zdalne ustawienie na karcie Orange jako pierwszego w roamingu z
    >trzech operatorów - Orange T-M i Plus. I nic to nie dało - nadal telefon
    >loguje się do T-M a nie do Orange, mimo tego że ten ma moc sygnału
> [...]

    Nie istnieje, jedynie ręczne przełączenie.
    Wyłącz i włącz telefon, być może karta wtedy się zaktualizuje.
    Jeśli to nie pomoże i dalej nie możesz zalogować się ręcznie do Orange
    wcale to znaczy że jakaś niekumata konsultantka była bo zmieniła na
    karcie priorytety, ale zapomniała o odblokowaniu możliwości logowania
    się do Orange.
    Ewentualnie poczekałbym do jutra bo system play mieli wszystko w
    godzinach 0:00-01:00 więc może do rana zadziała, jak nie to kolejne
    zgłoszenie trzeba napisać.
    Swoją drogą dziwne że tak szybko zadzwonili. Bo rozwiązując zgłoszenia
    raczej rzadko dzwonią, chyba że mają mało informacji.