eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPLAY DLA FIRM opinie › Re: PLAY DLA FIRM opinie
  • Data: 2014-10-25 15:02:36
    Temat: Re: PLAY DLA FIRM opinie
    Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2014-10-24 16:16, dizel pisze:
    > On Fri, 24 Oct 2014 15:43:19 +0200, Trybun <I...@j...com> wrote:
    >
    >> Nie podpisałem, usługa "na kartę", ale jednak jak się okazało konto już
    >> zdążyłem kiedyś założyć. I oczywiście hasło pamiętam.
    >> Jednak zdaje się niepotrzebnie sie fatygowałem - złożyłem reklamację na
    >> Play24, i nawet nie zdążyłem wejść na stronę polecaną przez dizel-a, a
    >> już odezwała się konsultantka, nie proponowała żadnego odblokowywania
    >> Orange a zdalne ustawienie na karcie Orange jako pierwszego w roamingu z
    >> trzech operatorów - Orange T-M i Plus. I nic to nie dało - nadal telefon
    >> loguje się do T-M a nie do Orange, mimo tego że ten ma moc sygnału
    >> prawie maksymalną a od T-M jest słaby i na dostatek tylko przy oknie i
    >> często wręcz całkowicie zanika. Ręcznie też nie można przełączyć na
    >> Orange.. Czy istnieje jakiś inny sposób aby zmusić telefon z kartą Play
    >> do tego aby w roamingu pracował w sieci Orange?
    > Nie istnieje, jedynie ręczne przełączenie.
    > Wyłącz i włącz telefon, być może karta wtedy się zaktualizuje.
    > Jeśli to nie pomoże i dalej nie możesz zalogować się ręcznie do Orange
    > wcale to znaczy że jakaś niekumata konsultantka była bo zmieniła na
    > karcie priorytety, ale zapomniała o odblokowaniu możliwości logowania
    > się do Orange.
    > Ewentualnie poczekałbym do jutra bo system play mieli wszystko w
    > godzinach 0:00-01:00 więc może do rana zadziała, jak nie to kolejne
    > zgłoszenie trzeba napisać.
    > Swoją drogą dziwne że tak szybko zadzwonili. Bo rozwiązując zgłoszenia
    > raczej rzadko dzwonią, chyba że mają mało informacji.
    >
    > Pozdrawiam

    Nic to restartowanie telefonu nie daje, także ta godzina 0:00 nic nie
    zmieniła. No nic, napisałem nowe zgłoszenie i ciekawe jakie będą tego
    efekty. Napisałem że nie chcę żadnych innych zabiegów tylko odblokowania
    Orange w roamingu.

    No nie, w poważniejszych sprawach ( a tą moją chyba tak potraktowali)
    jest potrzebna weryfikacja poprzez kod PUK, a więc muszą zadzwonić.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: