eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPILNE !! Google Groups zostaną zlikwidowane 15 lutego 2024 roku 273 views SubscribeRe: PILNE !! Google Groups zostaną zlikwidowane 15 lutego 2024 roku 273 views Subscribe
  • Data: 2023-12-17 12:48:20
    Temat: Re: PILNE !! Google Groups zostaną zlikwidowane 15 lutego 2024 roku 273 views Subscribe
    Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    > Niekiedy czyli kiedy? :)

    Ilekroć nie masz czytnika zapewniającego komunikację online.

    > Pamiętam talka i ntalka, miałem jednego geeka, z którym na tym pisaliśmy.
    > No da się, fajnie. I widać, jak się pojawiają literki, i jak są kasowane,
    > bo się ktoś pomylił. Ale nadal nie widzę, jaką miałoby to dawać korzyść
    > wzgłędem lokalnej edycji wiadomości i wysłania jej po napisaniu. Może
    > jedynie jak ktoś pisze elaboraty i musisz czekać bezczynnie, aż napisze,
    > a potem czytać, a on czeka bezczynnie, aż ty odpiszesz. Ale znów, czasem
    > jest to łatwiejsze, bo możesz się skupić na tym, co piszesz. Poza tym w
    > takiej sytuacji łatwiej jest mi po prostu zadzwonić, a nie pisać. Po coś
> [...]

    Telefon w komunikatorze? Weź przestań, komunikator zastępuje telefon, to
    jest kolejny etap w rozwoju. Komunikatory tylkopisane są przestarzałe,
    pisanie może uzupełniać naturalną komunikację głosową i może mieć różne
    opcje jak przesyłanie dopiero po skomponowaniu, zresztą i głosowa tak
    bywała realizowana, ale istotą sprawy jest komunikacja na żywo czyli
    właśnie to widzenie literek, słyszenie głosek kiedy tylko zaistnieją.
    Zwyczajowe przesyłanie całych sentencji jest jakąś zaszłością z którą po
    prostu da się żyć, ale masz np informowanie o pisaniu by nie siedzieć i
    nie czekać jak kołek co wiele nie zmienia bo w tym czasie można po
    prostu widzieć co ktoś pisze. Z tym pisaniem jest mniej więcej to samo
    co z wątkowaniem w różnych miejscach.