eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPILNE !! Google Groups zostaną zlikwidowane 15 lutego 2024 roku 273 views Subscribe › Re: PILNE !! Google Groups zostaną zlikwidowane 15 lutego 2024 roku 273 views Subscribe
    From: io <i...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: PILNE !! Google Groups zostaną zlikwidowane 15 lutego 2024 roku 273
    views Subscribe
    Date: Sun, 17 Dec 2023 11:55:25 +0100

    > Mogę. Parsować HTML, bo oczywiście żadnego API pewnie do tego nie ma.

    Pewnie jest, bo skoro jest to co by ono miało robić jak nie właśnie to.
    Ale skoro upierasz się przy parsowaniu HTML to chyba nie ma większych
    przeszkód.

    > potem FB zmieni wygląd strony i cała praca w diabły.

    Jeśli to rozwiązanie takie super jest to chyba ktoś powinien pomóc :-)

    > Poza tym musiałbym
    > znowu założyć tam konto. Nie warto. Dużo mnie kosztowało odcięcie się od
    > miejsca, w którym toczyło się wirtualne życie większości moich znajomych,
    > a przez to i moje.

    Co złego w dzieleniu życia przy komputerze z innymi? Se załączysz kiedy
    będziesz chciał a jak będziesz chciał sam w jaskini siedzieć to wyłączysz.