eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPILNE !! Google Groups zostaną zlikwidowane 15 lutego 2024 roku 273 views Subscribe › Re: PILNE !! Google Groups zostaną zlikwidowane 15 lutego 2024 roku 273 views Subscribe
    From: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: PILNE !! Google Groups zostaną zlikwidowane 15 lutego 2024 roku 273
    views Subscribe
    Date: Fri, 15 Dec 2023 16:51:15 -0000 (UTC)

    heby <h...@p...onet.pl> wrote:

    > Coś mi się wydaje, że za chwilę i serwery usenetu padną.

    Niektóre na pewno. Ja nie planuję wyłączać. Co nie znaczy, że nigdy nic
    się nie zmieni, bo wystarczy żebym wpadł pod autobus, żeby chmurkę w ciągu
    kilku miesięcy trafił szlag. Dlatego dobrze, że są jeszcze inne serwery,
    np. ICM.

    > PS. Rolę usenetu przejeły grypu na facebooku.

    Daj spokój, zmarnowałem na to z 10 lat, zanim ostatecznie wywaliłem konto.
    Tzn. jasne, są. Jest tam duży ruch. Jest też upośledzony interfejs,
    upośledzeni admini, którym się często rola admina myli z rolą cenzora, i
    popieprzeni użytkownicy, dla których takie niańczenie jest normą i którzy
    nauczyli się tego oczekiwać (plus anonimowe donosicielstwo jak z
    najgorszych czasów PRLu).

    Mam też serwer IRCa w jednej polskiej sieci i pewne grono użytkowników,
    którzy kiszą się w swoim sosie ze 20 lat (wcześniej w innej sieci) i non
    stop oczekują od ircadminów rozwiązywania ich wewnętrznych konfliktów. Jak
    dzieci w przedszkolu. Jednym z nich jest zresztą znany z Usenetu przygłup
    identyfikujący się jako "fir" (który teraz straszy mnie UODO, bo ktoś inny
    na jakimś kanale pisze, w jakiej on miejscowości mieszka, a ja nie banuję
    tej osoby wedle jego życzeń, bo nie widzę powodów). Przedszkole.

    Tu mamy Zenka, który jest idiotą, i nikt mnie za nazwanie go idiotą nie
    zbanuje ani nie wyciszy. Jego za nazwanie mnie idiotą też nie. Co ma swoje
    wady i zalety. Ja się nie boję słów (tego ostatnio modnego "hejtu"), więc
    lepiej czuję się w miejscu, w którym cenzorzy nie opiekują się na siłę
    moimi uczuciami. Na fejsie zaraz by jakiś nadgorliwy palant przyszedł i
    zaczął się wcinać, bo on jest wielki pan admin.

    > niektóre z tych grup są już dzisiaj o wiele sensowniejsze niż usenet
    > (np. grupy od druku 3d, automatyki domowej, modelarstwa itp). W sam raz
    > dla boomerów+.

    Niektóre może tak. Miałem kilka swoich grup, na których trzymałem poziom
    (przez dobór użytkowników a nie zakładanie im kagańca). Byłem też modem
    grupy o elektronice, która była całkiem spora (nie wiem czy nie największa
    z polskich), ale poziom na niej był zerowy. Nie wiem z czego to wynikało.

    --
    Skarbie, jestem w pracy. Jedzenie jest na kuchence, musisz tylko podpalić,
    gaz jest już odkręcony. Buziaki.