eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPILNE !! Google Groups zostaną zlikwidowane 15 lutego 2024 roku 273 views Subscribe › Re: PILNE !! Google Groups zostaną zlikwidowane 15 lutego 2024 roku 273 views Subscribe
    From: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: PILNE !! Google Groups zostaną zlikwidowane 15 lutego 2024 roku 273
    views Subscribe
    Date: Fri, 15 Dec 2023 16:08:02 -0000 (UTC)

    > Taki duży gracz, a wszystko trzeba mu tłumaczyć jak małemu dziecku. Tu nie
    > ma ktosiów decydujących tylko o sobie, Google zostało dopuszczone do sieci
    > wzajemnej wymiany feedów. Zrobiło to kilka dużych serwerów, a setki innych
    > ponosiły tego konsekwencję.

    To prawda. Choć to bardziej skomplikowane. Można u siebie wyciąć posty z
    danych serwerów, jak się ma ochotę, to nie jest trudne. Problem w tym, że
    z Google piszą też realni użytkownicy, więc wycięcie Google to wylanie
    dziecka z kąpielą (a koszt poniosą użytkownicy, widzący na wycinającym
    serwerze niepełny obraz grup). Teraz (jeśli userzy piszący z Google dalej
    będą chcieli zostać w Usenecie) będą musieli znaleźć sobie normalny dostęp
    przez NNTP, a problem spamu w dużej mierze rozwiąże się sam.

    > Z tym "wspieraniem" to post factum wiemy jak wyszło. Udział googlegroups
    > zawsze był niewielki.

    To też się trochę zmieniło. Teraz udział, przynajmniej w pl.*, jest spory,

    > Naonczas najbardziej popularnym czytnikiem był MS Outlook (czy jak to
    > się nazywało), straszny gniot, z błedami i nietrzymający standardów. W
    > Google specjalnie wybrali archaiczny transport (QP), z którym Outlook
    > miał mnóstwo problemów. Jak w przedszkolou.

    Nie sądzę, żeby zrobili to celowo, żeby wkurzyć Outlookowców.

    --
    Gdy dziewczyna powiedziała mi, że będę ojcem, od razu zacząłem myśleć o
    imieniu. Wybrałem Carlos i osiedliłem się w Meksyku.