  • Data: 2013-10-11 19:09:11
    Temat: Re: PICowanie
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam nadzieję, że Sylwek jedynie nas trochę tr... prowokuje ;)
    >
    > --
    > Marek
    Też :-)
    Ale dziś już poświęciłem zbyt wiele czasu na to bagno jakim jest internet.
    Jednak telewizora nie posiadam jakieś 12 lat, więc czasem trudno mi się
    zbliżyć do mainstreamowych poglądów :-)
    Idę coś zrobić w weekend.
    Miałem dzisiaj podłączyć oscyloskop i pokazać/omówić transmisję 1-wire
    dzieciakom.
    Nie wiem jednak, co lepiej kupić dodatkowe łopaty, czy poszukać gotowych
    bibliotek do
    DALLASa.
    Miłego wieczoru, jak mawiają!
    EOTFM