    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: PIC32MX795F512L + Harmony - Ethernet się wykrzacza
    Date: Sun, 9 Apr 2023 20:09:43 +0200

    On Sun, 9 Apr 2023 19:29:27 +0200, Atlantis wrote:
    > Jakiś czas temu złożyłem sobie projekt radia internetowego/odtwarzacza
    > MP3 z wykorzystaniem mikrokontrolera PIC32MX795F512L i układu Ethernet
    > PHY DP83848. Firmware napisałem przy użyciu starych bibliotek MLA.
    > Wszystko działało całkiem sprawnie.
    > Później powstała nowsza wersja hardware'u, wykorzystująca znacznie
    > mocniejszy PIC32MZ2048EFM100 i bibliotekę Harmony. Sprawdzała się ona
    > znacznie lepiej - chociażby z uwagi na domyślne wykorzystanie RTOS-a.
    >
    > Ostatnio postanowiłem backportować nową wersję softu pod stary hardware.
> [...]

    Pomysl pierwszy - brak pamieci. Mozesz tam jakąs czujke dodac, która
    diode zapali czy na konsole napisze, jak zacznie brakowac?

    Tylko tak mysle o tym blokowaniu ethernetu ... co by moglo tak zrobic?
    Radyjko w petle wpadlo i wysyla pakiety za szybko?
    Czy spowodowało ze za duzo danych zaczelo napływać?
    A moze jakies felerne pakiety?

    Wszystko to moze byc skutkiem braku pamieci ... ale może nowy software
    nie jest calkiem kompatybilny ze starym hardwarem od Ethernetu?

    A moze jakies erraty do pica cos wyjasnią?

    J.