    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: PIC - zakłócenia
    Date: Fri, 10 Jan 2014 16:21:28 +0100

    On Fri, 10 Jan 2014 15:44:54 +0100, "Ukaniu"
    <l...@g...pl> wrote:
    > Jak przechodzi test brzęczyka to wszystko przejdzie ;-)

    Też dobre :-). Test klikającej lutownicy gnębił mnie w dzieciństwie
    przy lutowaniu różnych pierdułek na 74.., zawsze świrowało od
    klikania, od tamtych czasów został uraz, że nowo składany układ
    będzie na wrażliwy na takie zakłócenie. Otatnio robilem układ na
    picku z serii 18f, klikałem i nic się nie dzialo, nawet dotykałem
    grotem obudowy z góry, też nic. A w pobliżu grota pole mag jest
    niezłe, nakrętke m3 z kilku mm przyłapie...

    --
    Marek