  • Data: 2014-01-10 19:57:54
    Temat: Re: PIC - zakłócenia
    Od: John Smith <d...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10-01-2014 16:47, s...@g...com wrote:

    > Istotnie, jest trochę pinów wiszących w powietrzu.Ale to za Wuja Wacka nie powinno
    mieć wpływu, a wręcz NIE MOŻE mieć wpływu na działanie uC jeżeli soft nie odwołuje
    się do określonych bitów jakiegoś tam portu. Mój soft jest tak duperelny, że o bug'u
    możemy zapomnieć. Parę linijek nabazgranych w Pascalu (nie cierpię C). No chyba, że
    coś jest narąbane w bibliotekach do obsługi LCD, a z takowych korzystam. Ale też
    niezbyt chce mi się w to wierzyć.

    Mimo wszystko radziłbym zadeklarować nieużywane piny jako _wyjścia_ I/O.
    K.