  • Data: 2014-04-04 14:19:02
    Temat: Re: PIC vs AVR
    Od: jacek pozniak <j...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sylwester Łazar wrote:

    > na
    > jest.
    >
    > Nie ma i nigdy nie będzie idealnego kompilatora, dlatego, że każdy ma swój
    > sposób pisania kodu
    > i swoje preferencje.
    > Mi to nawet assembler nie chce robić tego co ja chcę :-)
    >
    > Jak Ci Zbych napisał:
    > My nie znamy Twojego kodu.
    >
    > Ale Ty go znasz, więc możesz:
    > a) zainstalować sobie środowisko dla AVRx;y;z; MPLAB x;y;z; Freescale, ST,
    > ARM 0..13 itp.,
    > b) spróbować skompilować swój kod,
> [...]
    To nie takie proste.
    Kiedyś zainwestowałem z PICe, teraz m.in. z tego żyję.
    A przestawienie się kosztuje.

    Do tej pory było tak, że sprawdzony sprzęt, np. oparty o PICa, w obudowie
    so28, rozwijam dodając procesor z większą pamięcią ale w takiej samej
    obudowie, zaszywając w nim większą funkcjonalność.

    No i bronię się rękami i nogami przed istotnymi zmianami sprzętu. Jak się
    nie da to trudno.

    I stąd ten założony przeze mnie wątek.

    jp