  • 1. Data: 2014-03-28 22:30:28
    Temat: PFC kiedy potrzebne
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    Witam
    Wiem że zasilacze powinny mieć pfc od 75W mocy, zgadza się?
    a co z falownikami? np 1 fazowymi mają znacznie większe moce,
    tam sie robi pfc czy nie?

    --

    Pozdr
    Janusz

  • 2. Data: 2014-03-29 15:37:31
    Temat: Re: PFC kiedy potrzebne
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 28.03.2014 o 22:30 janusz_k <J...@o...pl> pisze:

    > Witam
    > Wiem że zasilacze powinny mieć pfc od 75W mocy, zgadza się?
    > a co z falownikami? np 1 fazowymi mają znacznie większe moce,
    > tam sie robi pfc czy nie?

    Skoro nikt się nie kwapi to sam sobie odpowiem może innym się przyda, bo
    szukanie po haśle pfc daje różne dziwne wyniki :)
    http://www.anok.ceti.pl/download/pfc.html
    tam jest opisane kiedy i co ale nadal nie wiem jak to jest z małymi
    falownikami.

    --

    Pozdr
    Janusz