  • 11. Data: 2010-09-16 23:00:49
    Temat: Re: PECET do media center
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Paweł napisał:

    > Wiele modeli TV spełnia prawie wszystkie wymagania.
    > PC w zasadzie nie jest już potrzebny.

    Wlasnie, ostatnio nawet Sony Bravie maja USB i LAN.

    Panasłoniki maja Viera costam costam ze mozna np. VODy z yyyy ktoregos
    VODa on line sciagac i ogladac :)

  • 12. Data: 2010-09-16 23:07:04
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    > A co tutaj rozwija obejrzyj sobie ten sam Film 320x160 na mancie +TV i
    > Pececie

    Ale kpisz czy o droge pytasz?;) Nie mam telewizora, nie wiem, gdzie
    kupic Mante. Po co ktokolwiek mialby ogladac filmy 320x160?

    --
    pozdr

  • 13. Data: 2010-09-16 23:10:16
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik G Nowak napisał:

    > Po co ktokolwiek mialby ogladac filmy 320x160?

    Ja robie takie divxy do siebie na komorke ;)

  • 14. Data: 2010-09-17 01:30:41
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-17 00:59, Mateusz pisze:

    > Kumpel rok temu kupil tania mante, i juz trzy razy wrocila z serwisu...

    Moja ze 2, 3 lata "chodzi", ale nie katuję jej za bardzo bo nie jestem
    kinomanką/filmomanką.

    --
    animka

  • 15. Data: 2010-09-17 01:33:19
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-17 01:10, Mateusz pisze:

    > Ja robie takie divxy do siebie na komorke ;)

    To nie lepiej na monitorze obejrzeć w normalnej rozdzielczości?

    --
    animka

  • 16. Data: 2010-09-17 06:24:31
    Od: Paweł <p...@n...pl>

    > Wlasnie, ostatnio nawet Sony Bravie maja USB i LAN.
    >
    > Panasłoniki maja Viera costam costam ze mozna np. VODy z yyyy ktoregos
    > VODa on line sciagac i ogladac :)

    Samsungi odtwarzają prawie wszystkie możliwe formaty. Mają LAN, USB,
    DLNA itp. Można nawet uruchamiać własne aplikacje. Banalnie prosta
    obsługa. Nic nie szumi, nie zawiesza się itp.
    W praktyce takie rozwiązanie jest znacznie wygodniejsze niż PC.

    Paweł

  • 17. Data: 2010-09-17 06:27:37
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Thu, 16 Sep 2010 19:01:23 +0200, BAREK <b...@p...pl> wrote:

    Oprócz tego co przedpiścy podali zainteresuj się tzw. ,,odtwarzaczami
    sieciowymi'', na przykład Xtreamerem.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 18. Data: 2010-09-17 06:41:21
    Od: Marx <M...@n...com>

    Wystarczy poszukać dobrego forum i ludzi którzy cos takiego juz zrobili,
    tutaj jak sam pewnie zauważyłeś dobrych rad w temacie nie dostaniesz.
    Osobiście polecam
    http://dvhk.pl/forumdisplay.php?f=156
    w szczególności wątek o gemboxie.
    Masz tam opisy jaki sprzęt ktoś wybrał łącznie ze zdjęciami i np
    przeróbkami obudowy, który system (win czy lin), są też gdzieś linki do
    zagranicznych stron - tam częściej coś takiego się robi.

    Marx

  • 19. Data: 2010-09-17 09:45:04
    Od: Degorian <d...@g...com>

    On 16 Wrz, 19:01, BAREK <b...@p...pl> wrote:
    > Dzień Dobry,
    > Czy ktoś mi coś podpowie w temacie dobru PC na Media Center;

    Osobiście używam komputerka Media Center opartego na płycie micro-atx
    Gigabyta z czipsetem AMD 785G i prockiem 4050e w obudowie Nox CUBE.
    Małe to to może nie jest, ale z założenia nie miało być bardzo małe.
    Miało pomieścić pełnowymiarowy zasilacz, SB Audigy i (dołożonym z
    czasem) GF 8800GTS 512. Wszystko działa bardzo dobrze pod kontrolą Win
    7 na dysku F3 samsunga. Komputerek obsługiwany jest z pilota
    Microsoftu i małej laptopowej myszki. W razie konieczności mała,
    bezprzewodowa klawiatura jest w szufladzie niedaleko. Montowałem go
    kilka lat temu i priorytety trochę się zmieniały, ale gdybym składał
    coś takiego teraz to wykorzystałbym płytkę mini-ITX (np. coś w tym
    stylu: http://biznes.pclab.pl/art43011.html ), obudów do tego jest
    trochę. Z małym SSD lub momentusem XT na pewno będzie szybko działało.

    Pozdrawiam
    Degorian

  • 20. Data: 2010-09-17 12:30:05
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Fri, 17 Sep 2010 00:59:08 +0200, Mateusz napisał(a):

    > Musi byc PC? Bo ja mialem i sie mordowalem niesamowicie z takim
    > rozwiazaniem, az przypadkiem kupilem PS3 (Playstation) i moje klopoty
    > wszystkie zniknely. Dokupilem pilota za stowke. Podlaczylem LAN a na PC
    > zainstalowalem PS3 Media Center czy jak to sie nazywa i teraz nie dosc
    > ze obejrze plyty BR, to jeszcze mcoderem z peceta postrimuje co mam na
    > hdd, do tego mozna pograc w gierki (na ps3), jakosc obrazu HD
    > wysmienita, cisza jest, ladnie wyglada, mozna wlaczyc gre jak znajomi
    > przyjda,

    Możesz rozwinąć? Jak to działa? To jakiś soft do PC? Google podaje jeszcze
    nazwę "PS3 media server"...

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net