  • Data: 2010-09-20 14:07:35
    Temat: Re: PECET do media center
    Od: BAREK <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-17 08:41, Marx pisze:
    > Wystarczy poszukać dobrego forum i ludzi którzy cos takiego juz zrobili,
    > tutaj jak sam pewnie zauważyłeś dobrych rad w temacie nie dostaniesz.
    > Osobiście polecam
    > http://dvhk.pl/forumdisplay.php?f=156
    > w szczególności wątek o gemboxie.
    > Masz tam opisy jaki sprzęt ktoś wybrał łącznie ze zdjęciami i np
    > przeróbkami obudowy, który system (win czy lin), są też gdzieś linki do
    > zagranicznych stron - tam częściej coś takiego się robi.
    >
    > Marx
    Dzięki za podpowiedzi, tutaj faktycznie jest dużo szumu, ale nawet w
    szumie można wychwycić coś ciekawego.
    Co do mnie to dlatego myślę o komputerze, że będzie najłatwiej go
    dostosować do nowych formatów, różnorodnych formatów napisów zmian itp,
    poza tym będzie na nim przeglądać internet WWW i poczta, i od biedy w
    coś zagrać.
    Też myślałem o PS3 jednak niezbyt nadaje się do internetu chyba no i nie
    wiem czy wszystkie formaty i wszelkie warianty napisów do filmów obsłuży?