  • 1. Data: 2010-01-25 21:32:57
    Temat: PCtpwy odpowiednik Maca Mini
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    Czy jest jakis PCtowy odpiednik Maca Mini
    (w koncu sprzetowo to zwykly PC), najlepiej
    dostepny w Polsce?
    Szukam i szukam i niby cos znajdue, ale
    albo to sa nettopy z Atomem - co jest
    za kiepksie jak na moje wymagania, albo
    jakies skladaki ktore maja odpowiednia wydajnosc
    ale wyglad jakis taki 'kanciasty'.
    Czyli szukam komputera o dobrej wydajnosc (Core 2 Duo,
    >= 4 GB Ramu, karta graficzna lepsza niz chipsety
    Intela) ale malego i 'zgrabnego'.
    Takiego Maca Mini tylko bez systemu Mac OSX:)

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2010-01-25 22:24:24
    Temat: Re: PCtpwy odpowiednik Maca Mini
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    Marcin pisze:
    > Czy jest jakis PCtowy odpiednik Maca Mini
    > (w koncu sprzetowo to zwykly PC), najlepiej

    http://www.google.pl/search?hl=pl&q=small%20form%20f
    actor%20pc

    > dostepny w Polsce?

    Z tym może być gorzej, ale jak już znajdziesz jakiś zbiór
    modeli, to może i dystrybutora, który Ci to sprowadzi w
    Polsce.

    > za kiepksie jak na moje wymagania, albo
    > jakies skladaki ktore maja odpowiednia wydajnosc
    > ale wyglad jakis taki 'kanciasty'.

    Gotowca raczej nie znajdziesz, chyba że Fujitsu Esprimo
    Desktop na przykład:

    http://uk.shopping.com/xPO-Fujitsu-Siemens-Fujitsu-E
    sprimo-E3510-PC-Pentium-Dual-Core-E5200-2-5GHz-1024M
    B-160GB-DVDa-a-a-RW-LAN-Vista-Business

    Widziałem to na własne oczy, a więc ktoś tym handluje.

    > Czyli szukam komputera o dobrej wydajnosc (Core 2 Duo,
    > Intela) ale malego i 'zgrabnego'.

    No to obawiam się, że trochę niemożliwego szukasz. Jak chcesz
    rozproszyć 250 W mocy w małej obudowie bez wycia wentylato-
    rami przypominającymi stosowane w obudowach 19" 1U?

    Owszem, są obudowy SFF z możliwością instalacji mocnej karty
    graficznej, ale należą już do tych "większych kanciaków".
    Te ładne małe są na procesory z obniżonym TDP i bez osobnej
    karty graficznej. Ot, takie komputery do prac biurowych.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 3. Data: 2010-01-25 23:44:58
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** Marcin <n...@n...ru> wrote:

    > Czy jest jakis PCtowy odpiednik Maca Mini

    Mac Mini to jest pecet.

> [...]
    > wydajnosc (Core 2 Duo,
    > Intela) ale malego i 'zgrabnego'. Takiego Maca Mini tylko bez systemu Mac

    Zawsze możesz kupić Mac Mini i nie instalować OSX tylko np. Windows 7, które od
    ostatniego wydania Boot Camp (wyszło z tydzień temu) jest w pełni wspierane. Z
    tego co rozumiem to by spełniało wszystkie Twoje wymagania.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 4. Data: 2010-01-25 23:51:10
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** Radosław Sokół <r...@m...com.pl> wrote:

    > No to obawiam się, że trochę niemożliwego szukasz. Jak chcesz rozproszyć 250
    > W mocy w małej obudowie

    250W? Skąd.

    Mac Mini dokładnie spełnia ww. warunki:

    - jest to pecet
    - posiada procesor Core 2 Duo
    - posiada (w opcji) 4GB RAM
    - posiada GPU NVIDIA GeForce 9400M co moim zdaniem jest lepsze niż wbudowane
    GPU Intela

    I generalnie ma zasilacz 110W...

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 5. Data: 2010-01-26 08:55:44
    Od: Andrzej <d...@w...pl>

    On 25 Sty, 22:32, Marcin <n...@n...ru> wrote:
> [...]
    >  >= 4 GB Ramu, karta graficzna lepsza niz chipsety
    > Intela) ale malego i 'zgrabnego'.
    > Takiego Maca Mini tylko bez systemu Mac OSX:)

    klon macmini to produkt fujitsu
    http://pl.ts.fujitsu.com/products/deskbound/personal
    _computers/esprimo_q_1500.html

  • 6. Data: 2010-01-26 09:43:36
    Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com>

    > - jest to pecet
    > - posiada procesor Core 2 Duo
    > - posiada (w opcji) 4GB RAM
    > - posiada GPU NVIDIA GeForce 9400M co moim zdaniem jest lepsze niż wbudowane
    >   GPU Intela

    ... no ale przeciez nettopy oparte na IONie tez maja taka sama
    grafike... i ramu tyle tez wejdzie. problemem moze byc slaby procek :|

  • 7. Data: 2010-01-26 10:58:50
    Od: MarcinCz <t...@g...pl_wytnij_to>

    Dnia Mon, 25 Jan 2010 22:32:57 +0100, Marcin napisał(a):

    > Witam
    >
    > Czy jest jakis PCtowy odpiednik Maca Mini
    > (w koncu sprzetowo to zwykly PC), najlepiej
    > dostepny w Polsce?
    http://www.dell.com/us/en/home/desktops/inspiron-zin
    o-hd/pd.aspx?refid=inspiron-zino-hd&cs=19&s=dhs

    --
    Marcin

  • 8. Data: 2010-01-26 21:33:25
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    W dniu 2010-01-26 00:44, Konrad Kosmowski pisze:

    > Zawsze możesz kupić Mac Mini i nie instalować OSX tylko np. Windows 7, które od
    > ostatniego wydania Boot Camp (wyszło z tydzień temu) jest w pełni wspierane. Z
    > tego co rozumiem to by spełniało wszystkie Twoje wymagania.

    Tylko po co placic za OSX skoro nie zamierzam z niego korzystac.
    Ale jak nie bedzie nic innego to trzeba sie bedzie zastanowic...

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 9. Data: 2010-01-27 11:49:24
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-01-26 22:33:25 +0100, Marcin <n...@n...ru> said:

    > Tylko po co placic za OSX skoro nie zamierzam z niego korzystac.

    Jak byś go trochę poużywał, to mógłbyś szybko zmienić zdanie. No chyba
    że jesteś totalnie uwiązany od softu pod jedyną słuszną platformę.

    > Ale jak nie bedzie nic innego to trzeba sie bedzie zastanowic...

    Maki pod Windą śmigają naprawdę bezproblemowo, więc jedynym argumentem
    "przeciw" może być cena - krojona na kieszeń mieszkańców bardziej
    cywilizowanych rejonów świata.

    de Fresz

  • 10. Data: 2010-01-27 12:15:18
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    de Fresz pisze:
    > Maki pod Windą śmigają naprawdę bezproblemowo, więc jedynym argumentem
    > "przeciw" może być cena - krojona na kieszeń mieszkańców bardziej
    > cywilizowanych rejonów świata.

    A raczej na kieszeń tych, którzy wolą zapłacić i korzystać
    z komputera jak z narzędzia do pracy, a nie bawić się w two-
    rzenie partycji, reinstalowanie systemu, zapisywanie obrazów,
    testowanie różnych wersji sterowników i optymalizowanie reje-
    stru :) Komputery Apple są po prostu gotowymi systemami do
    pracy, w których nie trzeba grzebać ani sprzętowo, ani pro-
    gramowo.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |