  • Data: 2010-02-04 09:35:59
    Temat: Re: PCtpwy odpowiednik Maca Mini
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pszemol pisze:
    > pracować zawsze na konkretnej platformie sprzętowej i nie
    > miał do czynienia ze składakami wszelkiej maści to też byłby
    > "bardziej niezawodny" bo nie byłoby problemu ze sterownikami.

    Ale mnie nie obchodzi powód. Obchodzi mnie rezultat. Klasycz-
    ne pecety zawsze będą właśnie z tego powodu sprawiały kłopoty.
    Nawet w przypadku komputerów "firmowych", tak naprawdę też
    składanych z OEMowych części.

    > Microsoft ma nie do porównania większą gamę różnorodnego
    > sprzętu z którym musi być kompatybilna niż Mac OS a co za

    Usprawiedliwiasz problemy z Windows czy próbujesz w ten
    sposób udowodnić, że nie występują one?

    > Rodzi się więc pytanie: czy Ty używałeś kiedyś markowego peceta
    > z MS Windows którego kupiłeś od HP, Della, Toshiby lub Leenovo?

    Oczywiście.

    > Gdybyś używał to wiedziałbyś, że płacisz więcej niż za składaka ale
    > właśnie jest jak piszesz: dostajesz gotowy, przetestowany komputer
    > który jest narzędziem do pracy i nie masz potrzeby bawić się
    > w tworzenie partycji, reinstalowanie systemu, zapisywanie obrazów
    > testowaniu różnych wersji sterowników i optymalizowanie rejestru.

    Dalej muszę, bo mam Windows. Bo pierwszy wirus mi rozsypie
    system, więc muszę go zabezpieczać na własną rękę, Bo mu-
    szę robić zapasowe kopie danych samodzielnie lub dodatkowo
    kupionym programem. Bo muszę zaktualizować stare sterowniki,
    których większość producentów "firmowych" komputerów nie
    aktualizuje w jakiś automatyczny sposób.

    > Mam laptopa Toshiby, model Satellite P105-S9337 kupionego na
    > początku 2007 roku z Vista Premium i do dziś pracuje na oryginalnej
    > instalce Visty, oryginalnych sterownikach! To samo dotyczy całego

    Czyli pewnie masz mnóstwo błędów w tych sterownikach i tra-
    cisz część funkcjonalności i wydajności. A Mac OS X sam by
    zaktualizował sterowniki do sprzętu wraz z kolejnymi aktu-
    alizacjami systemu.

    > Ty się przesiadłeś ze składaków-samoróbek na makówkę i podoba
    > Ci się że ktoś tą robotę za Ciebie odwalił, za co zapłaciłeś. Wydaje

    Akurat używam głównie Linuksa.

    > Ci się więc że różnica przebiega pomiędzy Mac OS a Windows bo
    > po prostu nie masz żadnego doświadczenia z markowymi
    > pecetami na MS Windows.

    Bzdura.

    FUT: pl.comp.os.ms-windows.winnt

    """""""|