    From: sundayman <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: PCB - dzi?ki !!
    Date: Sat, 14 Dec 2013 02:18:17 +0100

    > Zaraz Kolego!
    > Akurat słuchałem Pani Pawłowicz niejednokrotnie.

    Wyrazy współczucia. Ja słuchałem niewiele razy, a i tak za dużo.

    > Wiem, że dość szybko mówi.
    > Za to jej wykłady w 40 minut obejmują to, co innym zabiera 2 lata.

    Widziałem jeden z jej "wykładów" nagranych przez słuchacza. Dość
    popularne nagranie w swoim czasie.
    Najbardziej się zdziwiłem, że podobno inteligentni słuchacze, zamiast
    wstać i wyjść, radośnie przyjmowali jej... brak mi odpowiedniego
    słowa... pierdzielenie ? Ja w każdym razie tak bym zrobił, ale Bóg
    uchował od kontaktu z tym czymś.

    > Jednkak jeszcze bardziej przykro jest, gdy ludziska łykają taką drobną
    > wpadkę, jak bułeczkę z masłem, w ogóle nie analizując sensu wypowiedzi
    > autora.

    Przykre to jest to, że taki osobnik jest - niestety także moim -
    reprezentantem w najważniejszym organie państwa.

    A jeszcze przykrzejsze - a nawet przerażające - to, że ktoś na to coś
    głosował i chyba uważa za wzór do naśladowania. Ty jak rozumiem właśnie
    tak uważasz.

    > Założę się, że kolega Sundayman nie zna nawet kontekstu wypowiedzi tej Pani.
    > Za to pozwala sobie na besztanie.

    Poznałem wystarczająco dobrze sposób...no znowu brak mi słowa, bo
    normalnie napisałbym "tok rozumowania", ale tutaj "rozumowanie" nie
    zachodzi... Może - goń myślową (no, niech już będzie, że "myślową") tego
    osobnika.

    W moim środowisku taki osobnik uważany jest za prymitywa, matoła, chama
    i prostaka. To, że akurat - nad czym głęboko ubolewam - ma tytuł
    naukowy, pracuje jako nauczyciel akademicki itp. - uważam za ciężką
    patologię, której należy się wstydzić.

    No, ale w końcu takie środowiska naukowe, jakie czasy i społeczeństwo.
    Czyli nic zaskakującego.