  • Data: 2011-12-16 12:37:19
    Temat: Re: PC nie włącza się
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info> szukaj wiadomości tego autora

    > Bawic sie w sprawdzanie czy od razu wymieniac?

    Ja właśnie sprawdzałem i nic nie było widać na oko. Żaden spuchnięty nie
    był, z żadnego nie ciekło. Kiedyś na płycie Epox mi spuchły, to było widać
    od razu.
    Sprzęt zamówiony przez internet do 10 dni można zwrócić, więc można zamówić
    nowy, delikatnie podłączyć na próbę i jeśli się okaże, że to nie to, odesłać
    i ewentualnie stracić na przesyłkach.
    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl