  • Data: 2013-02-05 02:08:24
    Temat: Re: PC nie widzi drugiego HD
    Od: "Kamil" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "p47" napisał:

    > dysk jak się zdaje, zachowuje się jak sprawny dla
    > partycjonera pod klonem linuksa (GPated), nie mówiąc juz o biosie, a pod
    > Win jest walnięty??

    Miałem podobny przypadek. Dysk mielił, stukał jak stara sieczkarnia i w
    końcu ukrył się przed windą. Jako, że szkoda mi było danych odpaliłem Ubuntu
    Live CD i o dziwo zobaczył dysk z całą logiką i danymi. Dane zbackupowałem,
    a dysk wyzerowałem z opcją realokacji badów programem MHDD. I od dwóch lat
    dysk pracuje jak nowy. Powody logicznych badów mogą byc różne. Wadliwy
    zasilacz, jakiś skoknapięcia/wyłączenie prądu, czy żle kontaktujące taśmy.
    Póki dysk jest sprawny fizycznie jest szansa na uratowanie go.

    Pzdr