  • Data: 2013-02-05 11:21:48
    Temat: Re: PC nie widzi drugiego HD
    Od: p47 <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-05 08:12, Andrzej Lawa pisze:

    > RTFM

    W zasadzie WSZYSTKIE informacje, gdziekolwiek i kiedykolwiek podawane na
    tej grupie są zapisane gdzieś tam, np. w jakimś podreczniku, manualu
    itp. Nie odnoszę wrażenia, aby wszyscy tu piszący, z całym szacunkiem
    także i ci piszący tu z sensem opisywali (po ich opatentowaniu;-)
    wyłacznie swoje oryginalnie odkrycia, stwierdzone przez siebie po raz
    pierwszy na świecie, nigdzie nie wspominane .
    A więc mogli, tak jak ty, napisać pytającym, zamykając każdy wątek, że
    to gdzieś jest w podręcznikach czy manualach do odszukania...
    A mimo to dyskusja tu się toczy i pytanie uzyskują odpowiedzi.
    Zresztą gdyby taki wymóg (wyłącznie podawanie oryginalnie odkrytych
    wiadomości, których nigdzie znależć nie można) obowiazywał, to przede
    wszystkim ty nie miałbyc co tu zabierać głosu, (co może byłoby nawet z
    pożytkiem ;-), bo znając twoją tfurczość na rozlicznych grupach nie
    sadzę, abyś zgłosił tu kiedykolwiek post zawierajacy jakikolwiek
    prawdziwie i oryginalne odkrycie

    ;-)