  • Data: 2010-05-23 11:23:11
    Temat: Re: PC jako zestaw głośnomówiący dla "komórki"
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 23 May 2010 10:20:35 +0200, "Adam" <a...@p...onet.pl> wrote:

    >Przyjrzę się temu MPE (Dzięki, Grześku) - może da się to jeszcze jakoś
    >oskryptować lub "wstrzelić" się w telefon poleceniami AT.
    Do Nokii masz coś co się nazywa Oxygen Phone Manager oraz dla
    Symbianów ogólnie Oxygen dla Symbiana (ale Oxygen jest już płatny).
    Generalnie, te programy umożliwiają prawie całkowitą obsługę telefonu
    z poziomu komputera. Pewno dla większości modeli znajdziesz coś za
    free lub płatnego.
    Jeżeli potrzebujesz jedynie umożliwienia dzwonienia/odbierania rozmów
    przez osobę słabowidzącą, to zmajstrowanie małego skryptu/aplikacji,
    która pobierze książkę adresową i umożliwi nawiązywanie połączeń nie
    powinno stanowić problemu, tym bardziej, że dogniesz ją idealnie do
    swoich potrzeb. W Soniaczach osiągniesz to bez problemu za pomocą
    komend AT.
    Szukałem również czy możliwa jest konfiguracja zachowania się
    komputera pracującego jako słuchawka BT, ale nic nie znalazłem, choć
    może poszukaj głębiej na stronie Widcomma, bo to co daje Win 7 w
    standardzie to jest chyba Widcomm.

    MPE jest na stronie http://www.fjsoft.at/en/
    Oxygen www.oxygensoftware.com
    MOBILedit! http://www.mobiledit.com/