    From: John Smith <d...@b...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: PC jako "device" i protokół PS/2 (czy możliwe?)
    Date: Fri, 17 Jul 2009 18:41:45 +0200

    > Uzylesz tyle madrych skrotow... :)
    Ale mam nadzieję, że w Tym Towarzystwie całkowicie zrozumiałe. Bez podtekstów.

    > Jedyny problem to dostep do IO pod systemami z ochrona pamieci, da sie
    > to zrealizowac za pomoca stosownej dllki, tu masz przyklad jak to
    > zrobiono VC++:
    > http://electrosofts.com/parallel/parallelwin.html
    > Generalnie nie jest to zadnym problemem, o czym swiadczy np. ponyprog
    > (dostep do zrodel jest).

    Obawiam się, iż dostęp do dokumentacji mostka południowego nie będzie już
    takim banałem. Można by wzorować się na starej dokumentacji PCAT, zakładając
    kompatybilność, ale jak nie będzie działać, to nie będzie wiadomo dlaczego.
    K.