  • 81. Data: 2012-12-10 10:22:53
    Temat: Re: PC dla rodzicow :) - Monitor
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-12-10 08:45, januszek pisze:
    > wowa napisa?(a):
    >
    > [...]
    >
    > Starsze osoby, jak wynika z moich doswiadczen, nie maja problemow z
    > wielkoscia ekranu ale z ich wysoka rozdzielczoscia. Idealny dla nich
    > bylby ekran 24" z rozdzielczoscia 1680×1050 albo 22" z 1280×800 etc.

    To idź do sklepu i kup.

    --
    animka

  • 82. Data: 2012-12-10 12:46:33
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    januszek nabazgrał(a):

> [...]
    > wielkoscia ekranu ale z ich wysoka rozdzielczoscia. Idealny dla nich
    > bylby ekran 24" z rozdzielczoscia 1680×1050 albo 22" z 1280×800 etc.

    Co znaczy starsze osoby :)

  • 83. Data: 2012-12-10 12:57:23
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    > Starsze osoby, jak wynika z moich doswiadczen, nie maja problemow z
    > wielkoscia ekranu ale z ich wysoka rozdzielczoscia. Idealny dla nich
    > bylby ekran 24" z rozdzielczoscia 1680×1050 albo 22" z 1280×800 etc.

    Czyli po prostu za małe ikonki :) Ulżyło mi :)
    Wojtek

    --
    Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy
    poświęcają cały swój czas i wiedzę

  • 84. Data: 2012-12-10 13:06:26
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    wowa nabazgrał(a):

    > Użytkownik "januszek" <j...@p...irc.pl> napisał w wiadomości
    > Czyli po prostu za małe ikonki :) Ulżyło mi :)
    > Wojtek

    Jak dobrze że winda ma opcję wielkości ikon na ekranie :)

  • 85. Data: 2012-12-10 13:51:11
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Chris napisa?(a):

    > Jak dobrze że winda ma opcję wielkości ikon na ekranie :)

    Tak, skalować można ale potem okna różnych aplikacji potrafia wyglądać,
    powiedzmy: dziwnie ;) Czasem nawet nieczytelnie bo powiększony tekst się
    nie zmieścił w oknie ;P

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 86. Data: 2012-12-10 14:24:34
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik januszek napisał:
> [...]
    > wielkoscia ekranu ale z ich wysoka rozdzielczoscia. Idealny dla nich
    > bylby ekran 24" z rozdzielczoscia 1680×1050 albo 22" z 1280×800 etc.

    Wlasnie, ogolnie rzecz ujmujac. Ale czy na wiekszej rozdzielczosci
    "zwyklego" monitora nie mozna przeskalowac wielkosci fontów? Wielkosci
    wszystkiego?

  • 87. Data: 2012-12-10 20:52:52
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-12-10, Mr Misio <m...@g...pl> wrote:
    > Wlasnie, ogolnie rzecz ujmujac. Ale czy na wiekszej rozdzielczosci
    > "zwyklego" monitora nie mozna przeskalowac wielkosci fontów? Wielkosci
    > wszystkiego?

    Nie, bo właściwie wszystko jest rastrowe. Czcionkę możesz wybrać
    większą ("skalować" nie jest najlepszym słowem), ale ikon,
    przycisków itp już nie.

    BTW: Pisząc, że starsze osoby mają problemy z dużymi ekranami,
    miałem na myśli rozmiar, a nie rozdzielczość. Po prostu gubią
    się przy dużej powierzchni i dużej ilości informacji dawkowanej
    jednocześnie.

    pozdrawiam,
    PK

  • 88. Data: 2012-12-10 23:07:44
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-12-10 12:57, wowa pisze:

    > Użytkownik "januszek" <j...@p...irc.pl> napisał w wiadomości

    > Czyli po prostu za małe ikonki :) Ulżyło mi :)

    Zawsze możesz powiększyć na jakie chcesz. Tekst też.

    --
    animka

  • 89. Data: 2012-12-10 23:10:45
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-12-10 20:52, PK pisze:

    > Nie, bo właściwie wszystko jest rastrowe. Czcionkę możesz wybrać
    > większą ("skalować" nie jest najlepszym słowem), ale ikon,
    > przycisków itp już nie.

    Można ustawić wielkośc czcionki, można ustawić też pogrubienie w menu itd.

    --
    animka

  • 90. Data: 2012-12-11 01:01:48
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Zawsze możesz powiększyć na jakie chcesz. Tekst też.

    Ja o tym wiem. Powiedz to temu Gościowi wyżej :)
    Wojtek