  • Data: 2012-11-29 08:41:21
    Temat: Re: PC dla rodzicow :)
    Od: "Chris" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michal nabazgrał(a):

    > Z deszczu pod rynnę. Z Asusem i Gigabyte jest dokładnie to co napisał
    > Chris (a w końcu siedząc w dystrybucji wie co pisze) - Polski dystrybutor
    > to jacyś s*e naprawiający tygodniami mobo, która wraca z taką samą wadą
    > (dobrze jak padła na amen a nie jest po prostu niestabilna, co w czasach
    > powszechnych lutów bezołowiowych itp wynalazków jest dość powszechne) z
    > opisem "test OK". IMHO skutecznie zniszczyli tym markę obu firm na PL
    > rynku, o czym powie Ci chyba niemal każdy kto miał nieprzyjemność
    > styczności z serwisem Asusa czy Gigabyte.

    To jest troszkę inaczej :) Dystrybutor GB to jest co innego niż serwis i
    placówka GB na Polskę ... w GB siedzi chyba z 5 osób i mają
    "wyspecjalizowany" serwis na nasz kraj gdzie przy pomocy "pieca opiekanego
    drewnem" naprawiają wszystko co dystrybutor ściągnie z Tajwanu/Chin czy
    innych Azjatów ... co do terminów "naprawy/test ok" to wyrabiają się w ok 2
    tygodnie, dystrybutor w 99% tylko bierze towar, sprawdza czy nie jest
    połamana, popalona czy inaczej zniszczona (przykład klienta co przewiercił
    wiertarą i skręcił na śrubę płytę z prcesorem/radiatorem na wylot bo mu się
    odłamała zapinka od wentyla) i wysyła na drugi dzień od razu do w/w super
    serwisów, sam nic przy tym nie tyka a tylko przepakowywuje do zbiorczych
    opakowań i sio dalej.

    > Niestety ludzi oglądających reklamy Asusa/Gigabyte w kolorowych pisemkach
    > są całe tłumy, więc interes się kręci. Mało który user po przejściach z
    > ich serwisem kupi ponownie produkt tych firm.

    Bo ludzie kupują oczami ... pudełka mają super kolorowe i to działa ...

    > Z Asrockiem jest o wiele lepiej jeśli chodzi o serwis - po prostu nie
    > bawią się małpę z brzytwą AKA stażysta z lutownicą w pakamerach PL
    > dystrybutorów :>

    Asrock jest sprawdzany w u dystrybutora i jest krótko działa/nie działa jak
    nie działa to klient dystrybutora od przysłania do serwisu w ciągu 5 dni ma
    wystawianą korektę albo wysyłaną nową sztukę, dla tego 90% ludzi w
    dystrybucji ma Asrocka :)

    > To tyle jeśli chodzi o moją prywatną opinię na temat OBECNYCH mobo Asusa i
    > Gibabyte vs Asrock.

    To nie tylko twoja opinia :)

    ps. Przy okazji serwis i jakość MSI wróciła do normy sprzed lat i znowu
    działa to dobrze.