  • Data: 2012-11-29 20:10:34
    Temat: Re: PC dla rodzicow :) - Monitor
    Od: Mr Misio <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hmmm, chyba jeszcze musze im wymienic monitor, bo na tym 4-letnim NECu
    to ja juz niewiele widze... :/ Pomijajac jakosc wyswietlanego obrazu,
    ktory jest gorszy niz na moim pasciatym lowendowym laptopie (ale z tego
    roku) to jeszcze to 1280x1024 to dosc malo obecnie...

    I tak - pierwszy moj strzal to - Asus VH242H, ok. 650 zlociszy brutto.

    http://www.ceneo.pl/2135187

    MA to ktos, albo ma jakies zdanie? Kusza 3 letnia gwarancja na monitor
    jak i na sama matryce, kusza jakimis super duper ulepszaczami wlacznie z
    regulacja podswietlenia w zaleznosci od swiatla otoczenia (jesli dobrze
    doczytalem, ale nawet jak nie to nie jest to krytycvzne).

    Tylko nie mialem nigdy nic Asusa (pomijajac plyty glowne) i nie mam
    bladego pojecia jak sie ta firma "sprawdza". Pewnie jak kazda w low
    endowym segmencie - dla niewymagajacych userow z niskim budzetem jest
    to... no wlasnie - cos co kupic, czy cos co omijac???

    Pozdr
    mrm