  • Data: 2011-05-26 21:48:59
    Temat: Re: "PATRZ W LUSTERKA !MOTOCYKLE SĄ WSZĘDZIE !"
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:irm9nb$5c9$1@inews.gazeta.pl...

    > Rozczulające rozumowanie :-)
    Ale spróbuj się nie rozpłakać... :)

    > No chyba że w duchu opiekuńczo-socjalistycznym żeby chronić tych ułomnych,
    > wykluczonych, mających ze sobą problemy, tych którzy nie zważają na życie
    > zwoje i innych
    > To tak. :-)
    Eeee tam, nie o to biega.
    Kiedy ja jeździłem motocyklem jazda była przyjemnością, po prostu odsetek
    kretynów i tłok na drogach był mniejszy (z powodów materialnych choćby).
    Dziś byle gnojek może za dostępne mu "grosze" kupić jakąś ruinę auta czy
    motocykla właśnie i szaleć po zatłoczonych drogach i ulicach.
    Jak sam się zabije to nie szkodzi, a nawet dobrze - jednego idiotę mniej.
    Ale oni zwykle właśnie czynią także szkodę oraz kłopoty innym.
    Tak czy inaczej oblepianie auta nalepkami z głupawymi tekstami świadczy o
    głupocie właściciela, niemniej głupota ta jest przecież stopniowana.

    --
    Jotte