  • 51. Data: 2019-12-22 00:16:25
    Temat: Re: P.o.remier zwariował
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-12-22 00:01, Zenek Kapelinder wrote:
    > Wiesz po co te wszystkie utrudniania są? Zeby ludzie nie okradali swojego panstwa.
    Tysiące stacji benzynowych, miliony litrow paliwa i wszyscy dostawali minimum paragon
    z kasy fiskalnej. Jak by wtedy na stacjach były kasy połączone z US to numer by nie
    przeszedl bo bez względu na to skad pochodziło paliwo VAT i inne podatki stacje by
    zapłaciły. Przy okazji łatwo by ogniwa pośrednie wylapali. Jak urzędy skarbowe
    przejmą kontrolę od samego początku przepływu surowcow, towarów i usług to żadna
    skomplikowana papierologia nie będzie potrzebna. Indywidualne konta to początek
    procesu, na końcu będzie eliminacja analogowych pieniędzy. Ubezpieczenia itp.
    Zgadzasz pracownika albo jesteś zgłoszony jako pracownik i ZUS sam ściągnie kase z
    firmowego konta. Zwolnienia są w formie elektronicznej to maszyna w zusie sobie
    policzy ile się należy a ile przeslac na konto chorego na zwolnieniu. Dzisiaj to są
    proste mechanizmy zeby stworzyc autonomiczny system rozliczania podatników. Mylisz
    się że jak bedziesz uważał że oni tego nie zrobią to oni tego nie zrobią. Zrobia i to
    niedługo. Kilka lat beda potrzebowali zeby zakończyć to co zaczynają indywidualnymi
    kontami i kasami fiskalnymi połączonymi z urzędami skarbowymi. Wiesz że jak jest
    teraz kontrola w kiosku z papierosami to na podstawie jakiegos kodu są w stanie na
    miejscu się dowiedzieć od kogo fabryka tytoń kupiła i ile zapłaciła. Oczywiscie nic
    nie stoi na przeszkodzie żebyś zajebal listonosza za przyniesienie złej wiadomości.
    Ale to nie zlikwiduje problemu ze złej wiadomości a stworzy kolejny, co zrobić z
    ciałem.

    No i z jego hulajnogą.

  • 52. Data: 2019-12-22 00:48:09
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 21 Dec 2019 15:55:13 +0100, w <5dfe335e$0$544$65785112@news.neostrada.pl>,
    RadoslawF <u...@d...invalid> napisał(-a):

    > Włącz coś i będzie ci hałasowało jak cisza ci przeszkadza.
    > Wskaźniki inflacji czy cen masz na stronach np. Urzędu Statystycznego.

    O tych mówisz?

    Sierpień był 26. miesiącem z rzędu, gdy ceny w Polsce spadały w ujęciu rocznym.
    Według analityków z Narodowego Banku Polskiego w przyszłym roku powrót inflacji
    będzie już jednak widoczny.

    > Ale jak ktoś jest idiotą walący swoimi politycznymi hasełkami
    > a od innych wymagając dowodów to się zawiedzie.

    O tak, właśnie znalazłem jednego idiotę, który twierdził że za PO nie było
    deflacji -- a następnie odesłał do źródeł, które twierdzą że była dosyć
    długoterminowa.

    > Ale jakby miał rację to pokazał by to wykazać zamiast uporczywie
    > trollować nazywając opinie dyskutanta "przekazem dla ciemnego luda".
    > Ale tak to jest jak hołotę oderwać od koryta to zaraz pokazuje
    > swoje prawdziwe oblicze. :-)

    Ciągłe pierdolenie o oderwaniu od koryta świadczy o twoim głębokim upośledzeniu
    światopoglądowym i zaburzonym postrzeganiu rzeczywistości.
    Co do wzmiankowanego pokazania -- to chyba zrobiłeś z siebie idiotę.

    PS.
    "Inflacja rośnie. Przekroczyła cel NBP - Dane gospodarcze - rp.pl"
    "Inflacja rośnie u nas dużo szybciej niż na Zachodzie. Wielkie ..."
    "Inflacja w Polsce wkrótce będzie tak wysoka jak w Rosji. Tak ..."
    "Rośnie inflacja, powinna być reakcja Narodowego Banku ..." (może panie za 50
    tys. miesięcznie oderwą się od kawy)

  • 53. Data: 2019-12-22 01:20:36
    Od: andal <a...@a...org>

    On Sat, 21 Dec 2019 12:59:54 +0000, Budzik wrote:

    > To jesli dla dużej części podatników mających kasy fiskalne połączone
    > ze
    >
    > Ale nie stanie sie zbedne. A w kazdym razie nie od razu, bo wyrokować co
    > bedzie za 20 lat to ja sie nie podejme. Na pewno nie ze wzgledu na to co
    > piszesz. Byc moze inne podmioty przejmą te dzialalnosc... Banki i
    > insytucje okołobankowe?

    ja sprobuje

    za 20 lat to bedziesz nosil microchip na czole albo na dloni (dostaniesz
    ten wolny wybor)

    tomuwoni cie od wypwlniania wszelkich formularzy

    a jak dozyjesz naturalnie do 65 to chipmpraestanie dzialac

    razem z toba

  • 54. Data: 2019-12-22 01:25:18
    Od: andal <a...@a...org>

    On Sun, 22 Dec 2019 00:16:25 +0100, kk wrote:

    > No i z jego hulajnogą.

    za hulaj noge rodzina zaplaci vat itp podatki i licencje uzywania o
    prawie jazdy nie wspominajac

  • 55. Data: 2019-12-22 07:11:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.12.2019 o 15:55, RadoslawF pisze:

    > Wskaźniki inflacji czy cen masz na stronach np. Urzędu Statystycznego.

    Na budynku GUSu jest taka reklama (pasek diodowy). Jest tam napisane, że
    wskaźnik indeksy cen wynosi 100 i dla debili jest wyjaśnione, że oznacza
    to, że ceny nie zmieniły się rok do roku:) Także ten tego.

    --
    Shrek

  • 57. Data: 2019-12-22 12:13:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik andal a...@a...org ...

> [...]
    > (dostaniesz ten wolny wybor)
    >
    > tomuwoni cie od wypwlniania wszelkich formularzy
    >
    > a jak dozyjesz naturalnie do 65 to chipmpraestanie dzialac

    ano własnie to probuje Zenkowi wytłumaczyc ze apetyt urzedników na nasza
    wolnosc jest nieograniczony!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".

  • 56. Data: 2019-12-22 12:13:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > będzie potrzebna. Indywidualne konta to początek procesu, na końcu
    > będzie eliminacja analogowych pieniędzy.

    Wydaje sie najwygodniej byłoby kazdemu wszczepic chip pod skore -
    kontrola byłaby absolutna.
    Przypadków gdzie panstwo zawaliło rozne tematy jest od gromai oczywiście
    kazda z tych sprawach chip załatwiłby od reki.
    Ale ja nie chce mieszkac w takim panstwie.

    Wiesz ze były czasy gdzie kobiety zakładały DG, płaciły 1 miesiac
    maksymalne składki i potem szły na chorobowe i niektore do dzis odbieraja
    maksymalne uposazenia?
    Wiesz ze sa grupy zawodowe którym emerytury liczono od ostatniej wypłaty?
    Takich spraw sa tysiace.
    Wiekszosc jednak to nie wina ogolu obywateli a urzedników ktorzy nie
    dopilnowali spraw a teraz w zwiazku ze swoja niekompetencja narzucaja na
    nas kolejne obowiązki i ograniczenia.
    Rozumiesz to? Łudzisz sie ze teraz zrobią to dobrze? Przeciez to cały
    czas ci sami ludzie!

> [...]
    > kase z firmowego konta. Zwolnienia są w formie elektronicznej to
    > maszyna w zusie sobie policzy ile się należy a ile przeslac na konto

    Nie masz o tym zielonego pojecia.
    Pomimo tego ze zus niby wie ile pracownik zarabia, od jakich podstaw sa
    płacone składki to jak pracownik idzie na l4 to musisz wypełnic specjalny
    druk w ktorym mowisz zusowi ile ma wypłacic składek. Naprawde nie
    wiedziałes?

    > Dzisiaj to są proste mechanizmy zeby stworzyc
    > autonomiczny system rozliczania podatników. Mylisz się że jak
    > bedziesz uważał że oni tego nie zrobią to oni tego nie zrobią.

    Mysle ze skoro do dzis nie zrobili to powodem nie jest brak mozliwości
    technicznych! Bo to ze sa to ja sie zgadzam, ale czy komukolwiek zalezy
    na tym zeby system był prosty, jasny i przejrzysty? Zartujesz?
    Przeciez co chwila sa dokładane kolejne wyjątki, fragmenty, dodatki etc.

    > Zrobia i to niedługo. Kilka lat beda potrzebowali zeby zakończyć to
    > co zaczynają indywidualnymi kontami i kasami fiskalnymi połączonymi
    > z urzędami skarbowymi.

    Indywidualne konta nie maja z tym nic wspolnego - to tylko kwestia wygody
    i eliminowania licznych pomyłek.

> [...]
    > przyniesienie złej wiadomości. Ale to nie zlikwiduje problemu ze
    > złej wiadomości a stworzy kolejny, co zrobić z ciałem.

    Wszyscy wszystko wiedza a nadal nikt nic nie wie.
    Przykładowo wielokrotnie zwiekszono ilosc informacji pomiedzy podmiotami
    handlujacymi lekami. Na kazdym szczeblu dystrybucji wszyscy zasypywani sa
    informacjami a leków jak brakowało tak brakuje nadal.

    Inna sprawa - musiałem ostatnio udac sie pilnie do lekarza. Dostałem
    skierowanie z adnotacja pilne. Dzwonie do przychodni niedaleko domu,
    oczywiście terminy na za kilka miesiecy a na PILNYCH nie maja miejsc.
    Dzwonie do NFZ, okazuje sie ze dostaja w chuj informacji od przychodni,
    codziennie aktualizowanych co do dostepnosci terminów.
    Podaja mi kilka adresów przychodni gdzie moge dostac sie PILNIE czyli w
    ciagu 7 dni. Probuje sie umowic, zadna z tych przychodni nie oferowała
    takiej wizyty, jedna jak sie okazało jest w trakcie likwidacji.
    Nastepnego dnia dzwonie do NFZ ponownie i znowu taki sam efekt.
    Po trzech dniach dałem spokój i poszedłem prywatnie.

    I to tyle jezeli chodzi o te wszystkie informacje którymi tak sie
    zachłystujesz.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam

  • 58. Data: 2019-12-22 12:36:24
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ci urzędnicy to z Księżyca czy nasi sąsiedzi, znajomi, rodzice, dziadkowie itd?

  • 59. Data: 2019-12-22 12:43:22
    Temat: Re: P.o.remier zwariował. Urzędnicy.
    Od: "FreyKol" <o...@s...pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Ci urzędnicy to z Księżyca czy nasi sąsiedzi, znajomi, rodzice, dziadkowie
    > itd?

    Jeżeli jestem pewien, że to sąsiedzi, znajomi, rodzice, dziadkowie itd.,
    to co proponujesz ?

  • 60. Data: 2019-12-22 14:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Ci urzędnicy to z Księżyca czy nasi sąsiedzi, znajomi, rodzice,
    > dziadkowie itd?

    Pytanie w punkt! :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie