    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: P(C)(C)ock miejscówka
    Date: Mon, 24 Mar 2014 10:45:19 +0100
    <lgejc4$4ld$1@usenet.news.interia.pl> <lgeorh$301$1@news.task.gda.pl>
    <5...@g...com>
    <lgid35$4u6$2@node2.news.atman.pl>
    <3...@g...com>
    <lgjrkl$fk0$1@node2.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <lgk33f$ms4$1@node2.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <lgmeij$u3i$1@news.task.gda.pl>
    <T...@n...news.atman.pl>

    Użytkownik wrote:

    > No, ale mi jednak zakazali fotografowania Belwederu, na podstawie
    > widzimisie Borowca.

    ja też ci mogę zakazać fotografowania mojego domu... i co?

    Jeśli planujesz wejść w spór z debilem co myśli że mu wszystko wolno bo jest
    w BOR to musisz sie odpowiednio zabezpieczyć.

    zdjęcia filmy nagrania, żeby potem ci nie sugerowali, że ich pobiłeś albo im
    ubliżałeś.

    Moim zdanie jeśli ci chcieli zakazać robienia zdjęć powinni wskazać podstawę
    prawną. Ponadto warto zapytać czy już zadbali aby usunąć z sieci wszytskei
    obrazy belwederu które sie tam znajdują. No i oczywiście zdjęcia z gazet i
    książek i albumów. To wielka praca ale konieczna do pełnego utajnienia
    obrazu belwederu.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Plik:5_Warszawa_083.jpg szpiegowskie
    swołocze z wikipedii

    https://www.google.com/maps/@52.213111,21.026557,3a,
    75y,106.87h,87.14t/data=!3m4!1e1!3m2!1shqieH7sPRrxSG
    Faz3egvHw!2e0?hl=pl