    Date: Sun, 11 Aug 2013 08:58:05 +0200
    From: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Oznakowanie samochodu z fotoradarem?

    W dniu 10.08.2013 23:08, J.F. pisze:

    > To nie takie proste.
    zgoda

    > A moze tej pracy jest ile jest, jak sie jedni chetni zatrudnia,to
    > innych zwolnia ? :-)
    również zgoda, ale Ty tutaj rozmawiasz o ludziach którzy mają zdolność
    ruszania rękami i inteligencje gimnazjalisty? Bo z mechanikiem,
    kafelkarzem czy nawet sprzedawcą (nie w markecie) tak nie zrobisz!

    Znam kilku takich, którzy pracowali (nie w markecie) budowali czyjąś
    firmę harowali jak osły, po czym słyszeli że podwyżki nie będzie bo
    trzeba spłacać leasing za chryslera lub skode superb, chociaż sami
    jeździli starym citroenem c15 (ksywa szkaradek). Wiesz co zrobili?
    założyli swoje firmy.
    typ człowieka? Wszyscy zarabiali jakąś kasę w okolicach szkoły średniej,
    czy zawodówki. umieli naprawiać, majsterkowali, nie chodzili na
    dyskoteki, nie ubierali się jak Bieber. Połowa z nich studiowała dopiero
    w czasie pracy.....
    ToMasz

    Ps
    TAKIE duże bezrobocie jest w polsce spowodowane tym, że ludzie nie
    potrafią w pracy "wypracować" 1200zł. skoro nie potrafią, to aby
    sytuacje uzdrowić trzeba:
    1 - zmusić ich do pracy, do optymalizacji działań. ale to jest
    ingerencja w wolność człowieka. PAństwo powinno pomagać w zakładaniu
    firm, w zarabianiu, w udupianiu nieuczciwej konkurencji, a nie rozdawać
    zasiłki - jak robi
    2. skoro "osiołki" nie potrafią wypracować 1200 to ile potrafią? Może
    800? może 600? Więc zlikwidujmy minimalną płace, a wtedy będziemy mieli
    zerowe bezrobocie ( minus banda leni). Tak wiem 600zł to g... nie
    wypłata, ale zero zł za siedzenie w domu i chlanie wódy to lepszy
    biznes? Wynika że tak.