  • Data: 2010-08-05 01:13:52
    Temat: Re: Ovi Maps
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Quoted:
    Beny (s...@s...pl)
    in news:4c58053e$1@news.home.net.pl

    > W momencie podpięcia na telefonie jest pytanie jak ma być
    > identyfikowany przez system, ja wybieram pamięc masowa.

    Udało mi się uzyskać dostęp do E: tak jak do pendrive'a. Winne były
    ustawienia w samym telefonie.
    Nie mam opcji Pamięć masowa, mam tylko PC Suite i Transfer danych.
    Wybieram Transfer.

    Jednak w danym momencie dostęp mogę mieć albo ja, albo telefon. Jeżeli
    coś korzysta z karty -- uruchomiony jest program lub ustawione jest
    zapisywanie wiadomości na karcie (SMS i E-mail), to jest tak:
    http://img339.imageshack.us/img339/8339/screenshot01
    04.png

    Jeśli mam dostęp z PC, to nawet nie widzę ikon programów zainstalowanych
    na karcie.

    Jak jest z tym u Ciebie?
    Przeczuwam, że Ty masz normalnie. ;)
    Pewnie chodzi o tę opcję Pamięć masowa, której mnie się na razie nie
    udało uzyskać.

    > Widzi cały dysk E łącznie z plikami systemowymi, folder private itp

    A pisałeś, że po instalacji PC Suite masz również dysk C. Ja mam PC Suite
    ale oczywiście C: nie mam.

    Pozdrawiam,
    Marcin Sz.