  • Data: 2010-08-03 08:56:45
    Temat: Re: Ovi Maps
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Quoted:
    Beny (s...@s...pl)
    in news:4c5724f8$1@news.home.net.pl

    > Ostatnio robilem format laptopa i nie instalowalem jeszcze pc suite(z
    > lenistwa)
    > Podpinam tel przez kabel usb do laptopa i normalnie pojawia mi sie
    > ikona dysku w moj komputer (przy pierwszym podłączeniu windows xp
    > sam znalazl i zainstalwoal jakieś sterowniki)
    > Gdy wczesiej mialem zainstalowane pc suite to roznica byla taka ze
    > widzialem oprocz dysku E jeszcze dysk C

    Czyli potwierdzasz, że to jest możliwe. I to na XP na którym nigdy nie
    było PC Suite.
    Ja na dwóch XP SP3 próbuję i nie działa. Może to od telefonu zależy? Ja
    mam E51.

    > Mam tez w laptopie BT skonfigurowane z telefonem. Do wgrania
    > mniejszych plikow gdy nie mam ochoty na bawienie sie usb robie to
    > przez bt. Moge przegladac z poziomu xp zawartość folderów w
    > telefonie, zaznaczac/kopiowac itp albo wysyłac co chce przez xplore
    > lub wbudowany systemowy menadzer plikow. Gdy sam sobie wysle plik do
    > komputera to pojawia sie w moje dokumenty/Bluetooth Exchange Folder

    Aha, ja nie mam BT w tych komputerach, ale istnienie BT chyba nie ma
    wpływu na połączenie USB?
    Będę teraz podłączał telefon do każdego komputera jaki spotkam. ;)

    > Gdybys złamał hasło daj znać ;)

    Jasne :) Ale to raczej wątpliwe.

    Pozdrawiam,
    MSz