  • Data: 2010-08-03 12:02:07
    Temat: Re: Ovi Maps
    Od: "Beny" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:i38lpo$a7b$1@news.onet.pl...
    > Quoted:
    > Beny (s...@s...pl)
    > in news:4c5724f8$1@news.home.net.pl

    > Czyli potwierdzasz, że to jest możliwe. I to na XP na którym nigdy nie
    > było PC Suite.
    > Ja na dwóch XP SP3 próbuję i nie działa. Może to od telefonu zależy? Ja
    > mam E51.

    Jesli chodzi o nokie to ja mam n95 8gb, ale w domu jest też e66 + Samsung
    i890 omnia hd i wszystkie 3 telefony zachowuja sie tak samo. Podpinam
    (pierwszy raz znajduje sobie sterowniki) i pojawia sie jako dysk w moj
    komputer.
    W momencie podpięcia na telefonie jest pytanie jak ma być identyfikowany
    przez system, ja wybieram pamięc masowa.
    W laptopie xp sp3, komp stacjonarny windows 7, wszedzie dziala to tak jak
    napisałem.

    > Aha, ja nie mam BT w tych komputerach, ale istnienie BT chyba nie ma
    > wpływu na połączenie USB?
    > Będę teraz podłączał telefon do każdego komputera jaki spotkam. ;)

    Posiadanie BT nie ma znaczenia ;)

    Użytkownik "Tomek" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Koledze zapewne chodzi o to, że działa, ale widzi tylko dostępne pliki
    > "niesystemowe" w telefonie.
    Widzi cały dysk E łącznie z plikami systemowymi, folder private itp