  • Data: 2010-08-02 15:33:24
    Temat: Re: Ovi Maps
    Od: "Beny" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:i36moh$j94$1@news.onet.pl...
    > Quoted:
    > Beny (s...@s...pl)
    > in news:4c56d4a8$1@news.home.net.pl

    > U mnie na C: nie ma katalogu cities. A może już go skasowałem? Ale chyba
    > nie.
    >
    > Ale znalazłem initial.cdt w tym katalogu:
    > C:\Private\20001f63\
    > Są tam też inne pliki najwyraźniej związane z Nokia Maps.
    >
    > Podobnie chyba w katalogu C:\Private\20001f65\ ale może ten jest od Google
    > Maps? Pobawię się jeszcze.
    >
    > Marcin Sz.

    U mnie na C jest katalog cities i w nim jeden plik initial.
    Tak wyglada u mnie zawartość katalogu C:\Private\20001f63\ i
    C:\Private\20001f65\
    link: http://img718.imageshack.us/img718/2162/capture18d.j
    pg
    http://img833.imageshack.us/img833/7079/capture19.jp
    Google maps nie instalwoalem.
    Jest tam kilka plików ktore byc moze za konfiguracje odpowiadają.