  • 1. Data: 2014-04-06 19:19:45
    Temat: Overmax na 84% zasialania
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Overmax ma już problem z akumulatorem, który nie ładuje się powyżej
    poziomu 84%. Początkowe ładowania przebiegały bezproblemowo, obecnie
    nie można naładować akumulatora powyżej 84%.

    Serwis -- zgodnie z postanowieniami gwarancyjnymi
    chyba odsyłam tablet do naprawy na mój koszt. :)

    Z serwisem nie kontaktowałem się jeszcze.

    Jeśli ktoś ma pomysły (lepsze niż: ,,idź do psychiatry'')
    chętnie się z nimi zapoznam.

    Aby był jasne -- używam ładowarki dołączonej do tabletu
    i przewodu dołączonego do tabletu, a napięcie ,,w ścianie''
    (w czasie, gdy je mierzyłem -- nie mam wykresu wielogodzinnego)
    nie odbiegało od podanego na zasilaczu, jeśli wierzyć moim miernikom.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2014-04-06 20:05:08
    Temat: Re: Overmax na 84% zasialania
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu niedziela, 6 kwietnia 2014 19:19:45 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:
    > Overmax ma już problem z akumulatorem, który nie ładuje się powyżej
    >
    > poziomu 84%. Początkowe ładowania przebiegały bezproblemowo, obecnie
    >
    > nie można naładować akumulatora powyżej 84%.

    Kto tanio kupuje........

  • 3. Data: 2014-04-06 20:44:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "krzysztofsf" a...@g...co

    > poziomu 84%. Początkowe ładowania przebiegały bezproblemowo, obecnie

    > nie można naładować akumulatora powyżej 84%.

    : Kto tanio kupuje........

    Twoim zdaniem to trwałe uszkodzenie akumulatora, czy należy liczyć
    na ,,rozruszanie się'' akumulatora? Jeśli zaś nie można liczyć na
    ,,rozruszanie się'' akumulatora -- czy stan będzie pogarszał się
    w krótkim czasie? I jeśli można jakoś pomóc we własnym zakresie,
    czy pomoże ładowanie via USB z portu komputera, czyli raczej
    niskim prądem?

    Ładowarka Overmaxa daje ponoć 2 A -- nie sprawdzałem tego.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2014-04-06 21:42:38
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu niedziela, 6 kwietnia 2014 20:44:15 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:

> [...]
    >
    > w krótkim czasie? I jeśli można jakoś pomóc we własnym zakresie,
    >
    > czy pomoże ładowanie via USB z portu komputera, czyli raczej

    Czytalem o podobnym problemach w innym sprzecie.
    Mozesz sprobowac rozladowac a nastepnie podpiac do ladowarki i przywrocic system do
    ustawien fabrycznych i ladowac - moze dojdzie do 100%
    Nic nie gwarantuje.
    "szwagier tak na wegrzech powiedzial i buraki kupil"

  • 5. Data: 2014-04-07 00:47:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "krzysztofsf" c...@g...co

    : Czytalem o podobnym problemach w innym sprzecie.
    : Mozesz sprobowac rozladowac a nastepnie podpiac
    : do ladowarki i przywrocic system do ustawien
    : fabrycznych i ladowac - moze dojdzie do 100%

    Zainstalowałem tam już masę aplikacji, ale mogę spróbować.

    Pod klapką osłaniającą sloty karciane i anteny jest dziura
    (jakby na szpilkę) z literką R -- sugerującą RESET.
    Może warto tego spróbować?

    Z serwisem nie kontaktowałem się jeszcze.

    Tablet kupiłem 31 marca, otrzymałem 01 kwietnia przed południem.

    Curent Widget nie pokazuje prądów.

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ma
    nor.currentwidget&hl=pl

    -=-

    Podobny problem miałem kiedyś z niemal rocznym netbookiem Acera.
    Serwis wymienił mi akumulator na nowy, dwakroć większy, w ramach
    rocznej gwarancji, choć netbook przybył do serwisu w parę dni po
    gwarancji (zgłosiłem to zachowanie w ostatnim dniu) i akumulator
    miał gwarancję półroczną. Uznano, że winne nie są ogniwa (na nie
    gwarancja była półroczna) lecz cały akumulator -- czyli wykazali
    skrajnie dobrą wolę.

    Ten dwakroć pojemniejszy akumulator do dziś nie wykazuje śladów
    zużycia (ani programy nie wykazują, ani zegarek) pomimo paru lat
    jego używania -- wprawdzie niezbyt intensywnego, ale jednak
    systematycznego.

    W ogóle ten netbook jest w bardzo dobrym stanie, choć 1 GB RAMek
    do W7S to tyle, co nic, bo sam Windows7Starter zżera bardzo dużo.

    -=-

    Chyba w przyszłości nie będę już inwestował w OvermaXa, lecz
    właśnie w Acera.

    Fajny jest Acer Iconia Tab A3-A10 32GB.

    http://www.skapiec.pl/site/cat/20/comp/8899126 za 999 pln

    -=-

    Rozglądam się teraz za telefonem.

    Serwis Overmaxa chyba życzy sobie, abym przysłał
    tablet na mój koszt w ramach gwarancyjnej naprawy.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2014-04-07 14:33:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "krzysztofsf" c...@g...co

    : "szwagier tak na wegrzech powiedzial i buraki kupil"

    Overmax podczytał i dał taką odpowiedź:

    Proszę wykonać przywrócenie do ustawień fabrycznych urządzenia i
    sprawdzić czy problem nadal występuje. Uwaga dane użytkownika i pobrane
    aplikacje zostaną utracone. Opcja ta znajduje się w ustawieniach pod
    nazwą 'kopia i kasowanie danych'.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2014-04-07 17:21:42
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 7 kwietnia 2014 00:47:11 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek
    Ciszewski napisał:

    > Rozglądam się teraz za telefonem.

    Litosci...
    Sprobuj chociaz rozwazyc
    http://allegro.pl/listing/listing.php?category=165&o
    rder=p&string=Motorola+Moto+G

    http://blog.gsmarena.com/motorola-moto-g-battery-lif
    e-endurance/

    http://tech.wp.pl/kat,1009781,title,Motorola-ma-6-pr
    oc-brytyjskiego-rynku-smartfonow-dzieki-Moto-G,wid,1
    6515474,wiadomosc.html

  • 8. Data: 2014-04-07 18:30:45
    Od: Trybun <I...@j...com>

> [...]
    > (w czasie, gdy je mierzyłem -- nie mam wykresu wielogodzinnego)
    > nie odbiegało od podanego na zasilaczu, jeśli wierzyć moim miernikom.

    Może spróbuj zrestartować, wyjąć baterię i włożyć z powrotem do
    urządzenia. Również możesz spróbować przywrócić ustawienia fabryczne. A
    gdy to nie pomoże, to żaden serwis. Kupowałeś w Realu, a więc odnieś go
    do sklepu, niech wymienią na inny, albo zwrócą kasę. Po kiego grzyba
    sobie zawracać głowę serwisem..

  • 9. Data: 2014-04-08 00:28:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5342d2a8$0$2154$6...@n...neostrada.pl

    > Może spróbuj zrestartować, wyjąć baterię

    Jest wstydliwy. ;)

    > i włożyć z powrotem do urządzenia. Również możesz spróbować przywrócić ustawienia
    fabryczne. A gdy to nie pomoże, to żaden serwis.

    > Kupowałeś w Realu,

    Niejeden raz, ale tego Overmaxa kupiłem w necie.

    > a więc odnieś go do sklepu, niech wymienią na inny, albo zwrócą kasę. Po kiego
    grzyba sobie zawracać głowę serwisem..

    -=-

    już zainwestowałem w niego kolejne pieniądze -- drut HDMI.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2014-04-09 13:52:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" lhs2bk$3um$...@n...news.atman.pl

    > Overmax ma już problem z akumulatorem, który nie ładuje się powyżej
    > poziomu 84%. Początkowe ładowania przebiegały bezproblemowo, obecnie
    > nie można naładować akumulatora powyżej 84%.

    Trochę bo przemiennie ładowałem i rozładowywałem (tak,
    jak w normalnym używaniu) po czym rozładowałem go do zera
    i podłączyłem do ładowarki -- naładował się do 100%, ale
    później szybko (być może nie za szybko; nie pionowo, ale
    stromo, choć niemal niczego nie robił) stracił 31% (do 69%)
    i na tym poziomie płasko pociągnął (nadal niemal bezczynnie)
    kilka godzin. Obaczę, ;) co będzie teraz.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'