    Date: Mon, 07 Apr 2014 18:30:45 +0200
    From: Trybun <I...@j...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Overmax na 84% zasialania

    > Overmax ma już problem z akumulatorem, który nie ładuje się powyżej
    > poziomu 84%. Początkowe ładowania przebiegały bezproblemowo, obecnie
    > nie można naładować akumulatora powyżej 84%.
    >
    > Serwis -- zgodnie z postanowieniami gwarancyjnymi
    > chyba odsyłam tablet do naprawy na mój koszt. :)
    >
    > Z serwisem nie kontaktowałem się jeszcze.
    >
    > Jeśli ktoś ma pomysły (lepsze niż: ,,idź do psychiatry'')
    > chętnie się z nimi zapoznam.
    >
    > Aby był jasne -- używam ładowarki dołączonej do tabletu
    > i przewodu dołączonego do tabletu, a napięcie ,,w ścianie''
> [...]

    Może spróbuj zrestartować, wyjąć baterię i włożyć z powrotem do
    urządzenia. Również możesz spróbować przywrócić ustawienia fabryczne. A
    gdy to nie pomoże, to żaden serwis. Kupowałeś w Realu, a więc odnieś go
    do sklepu, niech wymienią na inny, albo zwrócą kasę. Po kiego grzyba
    sobie zawracać głowę serwisem..