    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Overmax
    Date: Wed, 2 Apr 2014 21:31:40 +0200

    "Trybun" 533c4756$0$2370$6...@n...neostrada.pl

    > Jednak kupiłeś?

    Tak. Myśląc, że będzie Aero2. Kapcie to parodia!!!
    IMO teraz te tablety będą taniały. (z uwagi na
    Aero2 właśnie)

    > I tak ogólnie jakie wrażenia - tandeta czy sprzęt na miarę,

    Na miarę ceny. ;)

    > z którego można być zadowolonym?

    (-) Ciemny -- można nawet nie ściemniać.
    Monster jest jaśniejszy od Overmaxa
    i ciemniejszy niż Ace. Pod tym względem
    najlepsze są chyba iPody a po nich Samsungi.

    (?) Nie łączy się z TPlinkiem, ale chyba
    z mojej winy. Jutro kolejne podejście.
    W jednym mieszkaniu mogę konfigurować,
    w innym jest APek WiFi.

    Wspominam, bo wcześniej pisałem. Gdy
    sprawdzę, napiszę, czy to mój błąd.
    Do 2 innych APków łączy się bez problemu.

    (-) Nie ma kompasu! Trochę śmiesznie to wygląda.

    (-) GPS pokazuje pozycję, mając 3 satelity.
    Błąd podaje malutki, ale w istocie błąd
    może być o rząd wielkości większy.

    Warto sprawdzić na otwartej przestrzeni.

    Pierwszy raz fiksa złapał po około 30 minutach. :)
    (mając świeże dane AGPS) Teraz nie jest źle.
    Myślałem, że jest uszkodzony albo jakoś zablokowany.
    Widać było, że GPS jest, że jest włączony, że nawet
    widzi satelity, ale nie potrafi nic o nich powiedzieć.

    (-) Anteny tłumione skutecznie. :) Monster
    pokazuje więcej dB niż Overmax.

    (-) Przedniego głośnika nie ma, więc raczej jako
    telefon odpada, pamiętając (a ja nie mogę
    zapomnieć, bo z uchem jest teraz czasami źle,
    a czasami gorzej; pod koniec stycznia było
    najlepiej) moją ,,przygodę''.

    Można użyć słuchawek drucianych lub BT.

    (+) Szybki -- najcięższe FLV ciągnie bez trudu.
    Pamięci też chodzą szybko. Gier nie używam.

    (-) Trochę ;) krzywa obudowa, ale I Monster nie
    jest zupełnie dobrze spasowany, i Ace nie był.

    (-) Na szkle widać wyraźnie odciski palców. Choć
    to brzmi niewiarygodnie, ani na Monsterze tak
    źle nie jest, ani nie było na Ace.

    (-) Ma niby 16 GB, ale na pierwszym poziomie, że
    tak to nazwę, tylko 1 GB.

    (-) Nie każda aplikacja pracuje poprawnie.

    (O) 675 gramów.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'