  • Data: 2021-08-17 17:37:27
    Temat: Re: Otwieranie bagażnika nogą
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 17 Aug 2021 17:05:17 +0200, Irek.N. wrote:

    > Oczywiście, że był. W pewnym momencie nawet się zatrzymują, zapewne
    > przeciążone.

    Ale to nie ruch obrotowy urwal klape, tylko przesuwanie osi.

    A jak szczotke mocno przycisniesz, to sie obracac nie moze - to jasne.

    > Co z tym zrobił sterownik? Absolutnie nic! Pewnie nawet się
    > o tym fakcie nie dowiedział.

    Pewnie tak. Czy powinien wiedziec ... normalnie chyba nie ma potrzeby.

    > Myślę, że kilkukrotnie mniej, stawiam że sam wózek pionowy z 300kg, ale
    > zapewne zbalansowany.

    Ale jest jeszcze "wozek poziomy", czyli cala ta brama, i to raczej jej
    przesuw urwal klape.

    > Nie trzeba liczyć sił nacisku wózka/bramy,
    > wystarczyło by moment napędowy szczotki kontrolować.

    No - jako dodatkowe zabezpieczenie - pewnie tak.
    Moze uznali za niepewne, i/wiec niepotrzebne - jakos inaczej musi
    sobie radzic.
    Tylko nie przewidzieli, ze sie klapa otworzy, no bo kto normalny klape
    otwiera w czasie mycia :-)

    J.