-
Data: 2021-08-17 17:37:27
Temat: Re: Otwieranie bagażnika nogą
Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On Tue, 17 Aug 2021 17:05:17 +0200, Irek.N. wrote:
>> Zauwaz, ze nie byl problemem ruch obrotowy szczotek.
>
> Oczywiście, że był. W pewnym momencie nawet się zatrzymują, zapewne
> przeciążone.
Ale to nie ruch obrotowy urwal klape, tylko przesuwanie osi.
A jak szczotke mocno przycisniesz, to sie obracac nie moze - to jasne.
> Co z tym zrobił sterownik? Absolutnie nic! Pewnie nawet się
> o tym fakcie nie dowiedział.
Pewnie tak. Czy powinien wiedziec ... normalnie chyba nie ma potrzeby.
>> A napedy tej bramy ... z tone pewnie wazy, musza bys stosownie mocne,
>> a dzwignia na klapie spora ... i moze zawiasy z plastiku :-)
>
> Myślę, że kilkukrotnie mniej, stawiam że sam wózek pionowy z 300kg, ale
> zapewne zbalansowany.
Ale jest jeszcze "wozek poziomy", czyli cala ta brama, i to raczej jej
przesuw urwal klape.
> Nie trzeba liczyć sił nacisku wózka/bramy,
> wystarczyło by moment napędowy szczotki kontrolować.
No - jako dodatkowe zabezpieczenie - pewnie tak.
Moze uznali za niepewne, i/wiec niepotrzebne - jakos inaczej musi
sobie radzic.
Tylko nie przewidzieli, ze sie klapa otworzy, no bo kto normalny klape
otwiera w czasie mycia :-)
>> No i widac takiego ksztaltu sie nie spodziewali - kontrolowali
>> opuszczanie, a nie podnoszenie.
>
> Wystarczy prosty algorytm w stylu jak przeciążyłem, to cofnij w obu
> osiach i próbuj w jednej. Ślicznie obrysował by całą klapę, zapewniając
> też jej umycie od wewnątrz :)
>
J.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-03 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-03 Beztłumikowcy
- 2025-01-03 Lublin => Delphi Programmer <=