  • Data: 2021-08-17 17:05:17
    Temat: Re: Otwieranie bagażnika nogą
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest> szukaj wiadomości tego autora

    > Zauwaz, ze nie byl problemem ruch obrotowy szczotek.

    Oczywiście, że był. W pewnym momencie nawet się zatrzymują, zapewne
    przeciążone. Co z tym zrobił sterownik? Absolutnie nic! Pewnie nawet się
    o tym fakcie nie dowiedział.

    > A napedy tej bramy ... z tone pewnie wazy, musza bys stosownie mocne,
    > a dzwignia na klapie spora ... i moze zawiasy z plastiku :-)

    Myślę, że kilkukrotnie mniej, stawiam że sam wózek pionowy z 300kg, ale
    zapewne zbalansowany. Nie trzeba liczyć sił nacisku wózka/bramy,
    wystarczyło by moment napędowy szczotki kontrolować.

    > No i widac takiego ksztaltu sie nie spodziewali - kontrolowali
    > opuszczanie, a nie podnoszenie.

    Wystarczy prosty algorytm w stylu jak przeciążyłem, to cofnij w obu
    osiach i próbuj w jednej. Ślicznie obrysował by całą klapę, zapewniając
    też jej umycie od wewnątrz :)

    I na koniec. Jak się siedzi przed monitorem, to się fajnie i łatwo osądy
    stawia. Tutaj mamy "prawie gotowy" algorytm dla całej myjni ;)
    W rzeczywistości jest to żmudna praca, w której trzeba wykazać się
    bardzo dużą wyobraźnią. Dlatego twierdzę, że program jest kiepski, ale
    nie twierdzę, że jestem w stanie w godzinę zrobić lepszy.

    Miłego.
    Irek.N.