  • 11. Data: 2021-11-04 15:18:40
    Temat: Re: Otwarcie S7 cd.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:6183c1a0$0$515$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 02.11.2021 o 20:00, adam pisze:

    >Udało się:P
    >https://twitter.com/GDDKiA_Krakow/status/1452220351
    438639104/photo/2

    >Na bogato - ze 100 metrów kwadratowych betonu położyli - aż
    >sprawdziłem czy wcześniej nie już go tam nie było;)
    >https://twitter.com/GDDKiA_Krakow/status/1452220351
    438639104

    A co tu jest nowe?

    Ale jesli to beton cementowy - to musial wiazac przez pewien czas,
    wiec moze slusznie cos zamkneli.

    J.

  • 12. Data: 2021-11-04 19:22:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.11.2021 o 15:18, J.F. pisze:

    38639104/photo/2

    38639104

    > A co tu jest nowe?

    Beton na przelotce. Sprawdziłem wcześniejsze yjęcia na jutubie i go nie
    było. Wygląda jakby w tym miejscu zrobili docelowo pod dodatkowy
    przejazd awaryjny.

    > Ale jesli to beton cementowy - to musial wiazac przez pewien czas, wiec
    > moze slusznie cos zamkneli.

    Widać czas schnięcia betonu nie był krytyczny skoro stwierdzili, że
    jeszcze sobie przez tydzień poobserwują zanim się wezmą do roboty, bo
    może korki cudownie znikną:P

    --
    Shrek

  • 13. Data: 2021-11-04 21:37:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

> [...]

    >Widać czas schnięcia betonu nie był krytyczny skoro stwierdzili, że
    >jeszcze sobie przez tydzień poobserwują zanim się wezmą do roboty, bo

    No ale pisales, ze caly odcinek S7 zamkneli ... beton sie przeciez sam
    nie wylal :-)

    J.

    --
    Shrek

  • 14. Data: 2021-11-05 09:17:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.11.2021 o 21:37, J.F. pisze:

    > No ale pisales, ze caly odcinek S7 zamkneli ... beton sie przeciez sam
    > nie wylal :-)

    Mamy drogę pas awaryjny, dwa pasy o szerokości 3,5m (gdzie 300 metrów
    wczesniej jest jeden) pas zieleni gdzie trzeba wylać beton i znów dwa
    pasy plus awaryjny, tym razem bez ruchu bo jeszcze nie otwarte.

    Brzmi legitnie żeby zamykać 15 km odcinek ekspresówki, żeby wylać trochę
    betonu obok jezdni. To musieliby wymyśleć ci sami ludzie co pierwotną
    organizację ruchu. Zaraz... to mogli być ci sami ludzie... ;)

    --
    Shrek

  • 15. Data: 2021-11-05 12:03:22
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 4 Nov 2021 12:18:59 +0100, w <6183c1a0$0$515$65785112@news.neostrada.pl>,
    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

> [...]
    38639104/photo/2

    > Na bogato - ze 100 metrów kwadratowych betonu położyli - aż sprawdziłem

    Wcześniej kierunek Kraków rozumiem, że wjeżdżał na ten zakreskowany łącznik u
    góry ekranu, a korkowało się na tym rondzie obok niego?

  • 16. Data: 2021-11-05 13:07:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.11.2021 o 12:03, r...@k...pl pisze:

    38639104/photo/2

    38639104

    > Wcześniej kierunek Kraków rozumiem, że wjeżdżał na ten zakreskowany łącznik u
    > góry ekranu, a korkowało się na tym rondzie obok niego?

    Tak bo mieli pierwszeństwo przed kierunkiem do warszawy, więc ci stali
    aż ktoś wpuścił - w efekcie był 10 kilometrowy korek na 14 km nowej
    drogi. Gdaka przeanalizowała i stwierdziła, że winny jest googel, bo
    kieruje przez nową eskę. Polska;)

    --
    Shrek

  • 17. Data: 2021-11-06 19:58:58
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 5 Nov 2021 13:07:49 +0100, w <61851e93$0$520$65785112@news.neostrada.pl>,
    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > Gdaka przeanalizowała i stwierdziła, że winny jest googel, bo
    > kieruje przez nową eskę. Polska;)

    No tu mieli rację, jak by to była dobra navi, to by nie kierowała :)

  • 18. Data: 2021-11-06 20:13:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.11.2021 o 19:58, r...@k...pl pisze:

    > No tu mieli rację, jak by to była dobra navi, to by nie kierowała :)

    No fakt - skąd googlowi mogło przyjść do głowy, że gdaka otwiera nową
    drogę żeby nią nie jeżdzić. Widać nie zaistalowali servispacka polish iq
    do ichnej sztucznej inteligencji;)

    --
    Shrek

  • 19. Data: 2021-11-06 23:23:57
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 6 Nov 2021 20:13:38 +0100, w
    <6186d3e2$0$24051$65785112@news.neostrada.pl>, Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > No fakt - skąd googlowi mogło przyjść do głowy, że gdaka otwiera nową
    > drogę żeby nią nie jeżdzić. Widać nie zaistalowali servispacka polish iq
    > do ichnej sztucznej inteligencji;)

    Ale podobno Google ma nawigację z trafficiem. Widać działa jak działa :D

  • 20. Data: 2021-11-07 07:55:23
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 06-11-2021 o 23:23, r...@k...pl pisze:

    > Ale podobno Google ma nawigację z trafficiem. Widać działa jak działa :D

    GM to badziew, a nie nawigacja.
    Skoro przy kilkugodzinnym korku nie potrafi go ominąć (jakkolwiek), to
    chyba ciężko o lepszy dowód.