  • Data: 2012-04-09 21:44:37
    Temat: Re: Oto jak nie-polskie sieci żerują na Polakach...
    Od: Tomek O <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Kwi, 18:59, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Nie "mnie", tylko wszystkich. I nie "nie stać" tylko "chciałbym, jak
    > uczciwy obywatel, legalnie robić to, co państwo uznaje za prowadzenie
    > działalności gospodarczej, ale z założenia nie będzie mi przynosiło to
    > dochodu w takiej wysokości, aby płacić 1000zł składek".
    >
    > --
    > Liwiusz

    Według mnie odnośnie podatku dla US to nie ma dyskusji. Odnośnie ZUS
    wygląda dyskusyjnie. Jeżeli może będziesz sprzedawał w soboty a może
    nie to dało by się to obronić. Zresztą nie tylko my mamy z tym
    problem. Zdrowotne odliczasz od podatku.

    http://www.kancelaria-adamczyk.pl/artykuly/Prawo-w-b
    iznesie/Co-ma-na-mysli
    http://orzeczenia.nsa.gov.pl/doc/7E7DCC2D4D