  • Data: 2012-04-09 12:05:00
    Temat: Re: Oto jak nie-polskie sieci żerują na Polakach...
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-09 11:57, Tomek O pisze:
    > Napisałem że trudno mi sobie wyobrazić racjonalnego człowieka który
    > planuje zorganizowaną i ciągłą działalność z przychodem 100 zł. mając
    > na uwadze obciążenia. Korepetycje można prowadzić incydentalnie, bez
    > planowania, zorganizowania i ciągłości.

    Bądź pewien, że te twoje "incydentalne" korepetycje będą mogły być - w
    razie potrzeby - traktowane jak zwykła działalność gospodarcza.

    >mając
    > na uwadze obciążenia

    Zatem ktoś, mając na uwadze obciążenia naturalne, chciałby zarobić te
    XXXzł miesięcznie poświęcając na to trochę czasu, niestety system
    podatkowy w PL zabrania wykonywania takiej działalności.

    Zaprawdę, nie widzę powodu w trwaniu w uporze, aby bronić racjonalności
    takiego systemu.

    --
    Liwiusz