  • 11. Data: 2010-07-02 07:51:47
    Temat: Re: Otarcia lakieru - czym zatuszować?
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    <http://www.s-plus.pl/>

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 12. Data: 2010-07-02 08:06:17
    Od: "pavellz" <p...@p...onet.pl>

    .

    > <http://www.s-plus.pl/>

    Było już na grupie. Oni biorą za usunięcie rysy tyle, co przeciętny warsztat
    za lakierowanie
    całego elementu. Woski i kredki można sobie chyba odpuścić, bo działają do
    pierwszego
    porządnego mycia. Czemu nie chcesz polakierować elementu? Kwestie finansowe
    czy po prostu te rysy są za małe? Jeśli to pojedyncze ryski - możesz
    poszukać kogoś
    kto chce profesjonalnie robić zaprawki, ale przy kilku i tak finansowo Ci
    wyjdzie równoznaczne
    z całym elementem. Jak chodzi o warsztat, który mi ładnie polakierował auto
    to mogę
    polecić autoparts na jagiellońskiej. Świetnie dobrany lakier, równo, czysto,
    brak polakierowanych uszczelek :). Ostatnio chcieli chyba 300 zł/element.

    Pzdr
    Paweł

  • 13. Data: 2010-07-02 12:04:39
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Zosia pisze:

> [...]
    > O tym, żeby wg numeru zmieszali trochę lakieru, to w ogóle nie ma mowy.
    > No chyba, że ktoś zna takiego lakiernika i może podać - w Warszawie

    Jeśli idzie o dorobienie butelki z zaprawką (a'la lakier do paznokci)
    wg numeru lakieru, to 3 czy 4 lata temu dorobili mi taką idealnie w sklepie
    lakierniczym na Powązkowskiej róg Burakowskiej. Nie wiem czy jeszcze tam jest.

  • 14. Data: 2010-07-02 13:02:31
    Od: "Maciek" <k...@X...pl>

    > Proszę o radę.

    Mozesz zrobic tego czegos _dobre_ zdjecie? Ciezko cos doradzic z takiego
    opisu, moze nie wymaga to zadnego lakierowania. Moze to otarcie to kolor nie
    Twojego samochodu, poza tym rysy, ktore nie sa do podkladu czy blachy czesto
    maja bardzo jasny kolor na ciemnych lakierach i wystarczy zwykla polerka
    dobra pasta (_nie_tempo_). W takim przypadku jakiekolwiek lakierowanie jest
    wytaczaniem ciezkiej armaty by odstrzelic wrobla.

    Pozdrawiam
    Maciek

  • 15. Data: 2010-07-02 18:34:11
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    pavellz w <news:i0jvl0$v78$1@news.onet.pl>:

    > Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości
    .
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    >>> cześć.
    ^^^^^^^
    > Było już na grupie.

    Wiem, ale pytająca nie ;P

    > Oni biorą za usunięcie rysy tyle, co przeciętny warsztat
    > za lakierowanie całego elementu.

    Podkreśliłem -- skoro autorka ma fanaberię by robić ryski...

    > Czemu nie chcesz polakierować elementu?

    To chyba nie do mnie :O

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 16. Data: 2010-07-02 23:57:09
    Od: "pavellz" <p...@p...onet.pl>

    > To chyba nie do mnie :O

    A ja nie do Ciebie. :)

  • 17. Data: 2010-07-03 18:33:40
    Od: "Zosia" <Z...@k...com.pl>

    Dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

    W przyszłym tygodniu sprawdzę czy istnieje sklep na rogu
    Powązkowskiej i Burakowskiej i czy mogliby odpowiedni
    lakier dorobić.

    Sprawdzę także ile kosztowałaby naprawa w http://www.s-plus.pl/

    Nie chcę lakierować całych części nie tylko ze względu na koszt.
    Przy sprzedaży samochodu, na przykład w salonie przy kupnie
    nowego wozu, badana jest grubość lakieru w celu sprawdzenia
    czy samochód jest powypadkowy i jeśli tak, to traci na wartości.

    Pozdrawiam
    Zośka

  • 18. Data: 2010-07-03 19:10:00
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-07-03 18:33, Zosia pisze:

> [...]
    > nowego wozu, badana jest grubość lakieru w celu sprawdzenia
    > czy samochód jest powypadkowy i jeśli tak, to traci na wartości.

    Droga Koleżanko

    jeśli "podmalujesz" te rysy, to i tak ktoś, kto biega z miernikiem
    lakieru zakwestionuje bezwypadkowość. Mam znajomego lakiernika, który
    zwykle jest w stanie takie coś ładnie zamaskować (nie malując całości),
    niestety do września jest na wakacjach, dlatego nie podałem namiarów.
    Zakładam, że inni też potrafią. Niemniej lakiernik to naprawdę najlepsze
    rozwiązanie Twojego problemu. Auto traci na wartości po wyjechaniu z
    salonu, ale jeśli chcesz koniecznie móc negocjować to zrób fotki otarć,
    weź fakturę za naprawę i będziesz miała solidny argument w łapce,
    dlaczego to było malowane.

    --
    MZ

  • 19. Data: 2010-07-03 19:16:09
    Od: "Zosia" <Z...@k...com.pl>

    > Mam znajomego lakiernika, który
    > zwykle jest w stanie takie coś ładnie zamaskować (nie malując całości),
    > niestety do września jest na wakacjach, dlatego nie podałem namiarów.
    Gdybyś jednak mógł podać namiar, to bylabym wdzięczna.
    Mogę spokojnie poczekać do września.
    Pewnie inni też potrafią, ale wolałabym udać się do kogoś sprawdzonego.

    Pozdrawiam
    Zośka

  • 20. Data: 2010-07-03 19:25:44
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-07-03 19:16, Zosia pisze:
    > Gdybyś jednak mógł podać namiar, to bylabym wdzięczna.
    > Mogę spokojnie poczekać do września.
    > Pewnie inni też potrafią, ale wolałabym udać się do kogoś sprawdzonego.

    Adam, Warszawa, Zielonka, Ul. Graniczna (nie pamiętam numeru, tam jest
    tylko jeden, dość dobrze znany lakiernik).

    --
    MZ