    From: masti <g...@t...hell>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Otake Polske walczyliśmy
    Date: Wed, 4 Mar 2015 15:05:55 +0000 (UTC)

    > Od czegoś trzeba zacząć. Proszę. Wielotysięczne emerytury zdecydowanie w
    > dół.

    ułamki procenta wydatków

    >Jeden emeryt nie ma na leki a drugi pławi się w luksusie za to, że
    > gnębił ludzi?

    czyli włączamy politykę

    >Jak dużo mu płacili to powinien sobie odłożyć.

    nie. wtedy miał obietnicę emerytury.

    >Każdy musi jeść
    > i płacić rachunki. Choroby jednakowo traktują ludzi, a można zaryzykować że
    > tych niżej uposażonych nawet gorzej, bo brak kasy na leczenie za młodu
    > odbija się na starość.

    i jaki to ma związek z reformą?

    > Sprzedaż pałaców. Placówka terenowa krusu mieści się
    > niemal w budynku gospodarczym. Obniżka składki by więcej płaciło. Pracodawca
    > nie zatrudni pracownika bo zus więc tylko na śmieciówkę. Samozatrudnienie
    > nie, bo na początku nie zarobi na zus.

    czyli chcesz obnizyć deficyt przez zmniejszenie wpływów.

    > Dla nich jak widać ma związek. Wcześniejsze wejście na rynek pracy tylko te
    > durnie nie chcą wiedzieć, że pracy nie ma, bo nie robią nic by była.

    tak. ma związek razej głównie z próbą kariery politycznej.

    > Napisałem, co nie zmienia faktu.

    > Nikogo nie interesują przeliczenia tylko kwoty. 15 mld vs 80 mld.

    owszem interesują.
    ZUS:
    Pozaskładkowe dochody (dotacja z budżetu państwa, refundacja z tytułu
    przekazania składek do OFE, środki z FRD) wyniosły 50,7 mld zł w 2013. a
    więc nie 80 mld. To jest kwota pesymistycznych prognoz.
    KRUS:
    Na rok 2014 w tej części budżetu przewidziano 16 698 614 tys. zł na
    ogół zadań Kasy

    1468 tys w KRUS co daje 11375zł na ubezpieczonego rocznie
    14564 tys w ZUS co daje 3481 na ubezpieczonego rocznie

    udział dotacji budżetowej w przychodach KRUS 92% w ZUS 38%
    do tego ZUS wypłaca całą masę świadczeń nie związanych z emeryturami

    czyli to my podatnicy utrzymujemy KRUS. Gdyby dotacja do ZUS była jak do
    KRUS dopłacalibyśmy 165.5 miliarda rocznie. 3 razy więcej niż obecnie

    czyli całe Twoje wywody to głupoty

    > Nigdy nie jest super. Nikt nie słucha naszych poglądów. Gabinety trzeba
    > wietrzyć. Przyspawanych do koryta odrywać. Tolerowanie status quo to
    > kręcenie bata na samego siebie. Niestety nawet jak 99% obywateli w ramach
    > protestu nie pójdzie na wybory to wybiorą się głosami swoich rodzin. U nas
    > nie ma demokracji.

    owszem demokracja to jest również prawo do pozostania w domu.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?