  • Data: 2015-03-04 12:26:49
    Temat: Re: Otake Polske walczyliśmy
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "neelix" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Lenie wyszły z Twojej wypowiedzi i stosunku do ludzi.

    Ja leniami nazwałem tych którzy nie chcą pracować mimo, że mają taką
    możliwość. Ty w swoim malutkim rozumku doszedłeś do tego że leniami jest 90%
    społeczeństwa.

    > Idioto! Jak będę miał 10 000 zł na miesiąc to jak zapłacę 5 000 to
    > zostanie mnie jeszcze 5 000 zł. Jak zarobię 1500 zł a zapłacę 1000 zł to
    > zostanie

    Ech ta matematyka:

    5 tys. to 50% z 10 tys.
    1 tys. to 66% z 1,5 tys.

    > mnie na pieprz do gówna. Pieprzysz jak typowy POtłuczony na poziomie
    > bruku więc kończę dyskusję, idioto.

    No tak logika okazała się zbyt trudna więc ją pominąłeś, język polski zbyt
    trudny więc olałeś definicje słów, a teraz nawet matematyka na poziomie
    procentów okazała się nie być łaskawą...

    I Ty mnie nazywasz idiotą... You made my day :-)

    Pozdrawiam
    Ergie