  • Data: 2015-03-04 12:10:41
    Temat: Re: Otake Polske walczyliśmy
    Od: "neelix" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:md6iki$qji$1@node2.news.atman.pl...
    > Użytkownik "neelix" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > Kłamiesz

    Insynuujesz. Lenie wyszły z Twojej wypowiedzi i stosunku do ludzi.

    > To najpierw sobie kup słownik i zacznij go używać.

    To sobie kup.

    > Lenin jako żywy.

    O! Znaleś Lenina!

    > Procentowo idioto!

    Idioto! Jak będę miał 10 000 zł na miesiąc to jak zapłacę 5 000 to zostanie
    mnie jeszcze 5 000 zł. Jak zarobię 1500 zł a zapłacę 1000 zł to zostanie
    mnie na pieprz do gówna. Pieprzysz jak typowy POtłuczony na poziomie bruku
    więc kończę dyskusję, idioto.

    neelix